Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mógłby ktoś z moderacji zerknąć do tej dyskusji 20080429, ponieważ kurier dostarczył paczkę po inny adres, ja mam status dostarczone, a adresat paczki nie dostał:(
adresatka kontaktowała się z DPD lecz bezskutecznie, zapewne gdy ja to zrobię usłyszę to samo co ona:(
Może jakoś allegro pomóc?
Jeżeli wysyłasz przez Allegro to Allegro jest stroną, prawda! więc może należy im składać reklamację i takie wątki tu były ale zapytajmy co na to: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@gsyART bardzo proszę skontaktuj się w tej sprawie z DPD, ponieważ według statusu śledzenia przesyłki Kurier odebrał ją 7 października. Szczegółowych informacji na temat tej przesyłki może udzielić przewoźnik. Mam nadzieję, że uda się wyjaśnić sprawę, gdybyś napotkał problemy to napisz proszę ponownie.
@la_nika ale nadawca czy adresat w takiej sytuacji powinien się kontaktować?
@gsyART przepraszam, że nie napisałam od razu. Zapoznałam się z Waszą dyskusją, więc myślałam, że będzie to zrozumiałe 🙂 To nadawca (czyli sprzedający) powinien skontaktować się z przewoźnikiem.
Z BOT-em to nie ma co dyskutować ,nawet jakbyś ze ścianą gadał szybciej zrozumie i mniej nerwów stracisz.
@gsyART Była to przesyłka w ramach Smart, zatem możesz napisać do nas przez ten formularz i poprosić o złożenie reklamacji. Dla przyspieszenia weryfikacji podaj proszę takie dane jak numer zamówienia i numer przesyłki.
Żebyś nie musiał szukać, to tutaj zostawiam numer tego zamówienia: 518e0621-3e63-11ed-b32b-cd8fd0b32672 i numer przesyłki: 1000506759370U
@ko_alka jednak udało się skontaktować z nimi