anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD nie odebrał paczek, co teraz?

go4u
#7 Wielbiciel

Zgłoszenie dotyczące nieodebranego zlecenia odbioru paczek

Zleciłem standardowy podjazd kuriera po paczki — jak zawsze wszystko zostało poprawnie zgłoszone i potwierdzone. Kurier przyjechał z dostawą innej przesyłki, więc od razu chciałem przekazać mu przygotowane paczki. Ku mojemu zaskoczeniu, poinformował mnie, że... nie ma żadnego zlecenia odbioru.

Zadzwoniłem na infolinię DPD i otrzymałem informację, że zlecenie faktycznie istnieje, jednak kurier nie został jeszcze zadysponowany. Zgłoszenie jest "monitorowane", a sprawa miała zostać dalej przekazana do realizacji.

Od tego momentu czekam bez żadnej informacji zwrotnej. Nikt się nie pojawił, nikt się nie odezwał. Co mam teraz zrobić?

Jak wytłumaczyć to klientom. Oni mieli gwarancję dostawy i nie są zobowiązani wierzyć w "techniczne niedopatrzenia". Jak mam wytłumaczyć im brak wysyłki na czas?

Zastanawiam się też, jak ta sytuacja wpłynie na jakość mojej sprzedaży i ocenę , skoro zawiodła logistyka, mimo dopełnienia przeze mnie wszystkich formalności.


Dane przesyłek do odbioru:

  • A002E75HG7

  • A002E73JF0

  • A002E4EAI5

  • A002E448O2

Numer zlecenia odbioru: 20123924

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@go4u przepraszam za niedogodności. Zgłosiłam interwencję w sprawie odbioru przesyłek. Jeśli zamówienia będą negatywnie wpływały na jakość Twojej sprzedaży, to proszę napisz do nas ponownie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów