Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Co zrobić kiedy mimo umieszczenia paczek w paczkomacie InPostu przed godziną graniczną kurier ich nie odebrał. Gdzie można zgłaszać reklamację? Co z AlleProgres?
Chociaż dzień trwa, wątpię aby kurier odebrał jeszcze te paczki.
@lwowl mają czas do końca dnia 🙂
@kostas11 napisałem to że dzień jeszcze trwa😋
Ale co w wypadku kiedy ich nie odbierze to przyszłościowo aby od razu wiedzieć co robić. A nie dopiero się radzić. Niby do AlleProgres się nie wliczają ale jak je zgłosić.
@lwowl nic nie zrobisz, wyciągną jutro, rozpatrzenie reklamacji trochu trwa więc nie wiele przyspieszysz, często masz takie przypadki ? nadajesz zawsze w tym samym paczkomacie ? złap kuriera i się dogadaj kiedy podjeżdża mógł być wcześniej, na te godziny i tak mało kto patrzy bo brakuje kurierów latają jak im wygodniej co by obskoczyć rejon 🙂
właśnie to jest pierwszy przypadek 🤣 zawsze jakoś kurier przyjeżdżał po godzinie granicznej.
ale chodzi mi też o zapis w FAQ Alleprogres:
Punkt 23.
"Jeśli przewoźnik nie odebrał przesyłek na czas, możesz się do nas zgłosić z prośbą o wykluczenie zamówień z programu AlleProgres. Wtedy zamówienia, które z winy przewoźnika otrzymały status “wysłane” zbyt późno nie obniżą Twojego wskaźnika w programie"
Zastanawia mnie gdzie to zgłaszać, a z drugiej strony jeśli o tym piszą to znaczy że jest problem i coś nie działa idealnie. A tylko sprzedawca musi chodzić jak szwajcarski zegarek.
I uważam że sprzedający który dopełnił warunków nie powinien być obciążany kwotą za przesyłki które to sobie kurier zostawił na jutro.
@lwowl jak gdzie ? allegro przez formularz bo to ich regulamin i zasady https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ec309d78-fd4c-4ed1-aad5-0e382e5a0e14 😉
Rozmawiałem niedawno z kurierem pod paczkomatem widząc go jak odbierał paczki po godzinie 15-tej (godzina graniczna to 14-ta) ,i uświadomił mnie że oni to odbierają jak im czas pozwala i nie trzymają się tych godzin sztywno (regulaminowo) .Jednego dnia może to być 15-ta innego (taj jak dziś ) ,gdzie moje przesyłki były wyjęte z paczkomatu przed 13-tą ,i następna tura którą dowiozłem po 14-tej pójdzie jutro .Reklamację możesz składać do inpostu ,o ile masz czas i cierpliwość i zależy ci na statystykach.
@lwowl, jeśli kurier nie odbierze przesyłek dziś do końca dnia, podaj, proszę ich numery. 🙂 FAQ, o którym mówisz, miał również ten fragment:
"Jeśli chcesz zgłosić prośbę o wykluczenie zamówień z programu AlleProgres to kliknij tutaj i skontaktuj się z nami. Jeśli przewoźnik potwierdził Ci, że problem leżał po jego stronie, możesz załączyć takie potwierdzenie do zgłoszenia. Wtedy będziemy mogli szybciej rozwiązać Twoje zgłoszenie".
Czyli czekamy do jutra jak nie zostaną dziś odebrane to wtedy przez formularz zgłaszać?
Przewoźnik potwierdził Ci, że problem leżał po jego stronie - według mnie wystarczy godzina graniczna (po coś chyba ją ustalają) i jeśli paczka będzie minutę przed to musi ją odebrać, minutę po może ją zostawić.
Może wczorajsze przestawienie czasu coś kurierom namieszało, chociaż w sumie godzinę więcej mieliśmy w godzinie granicznej😎
@lwowl, tak, najszybszą drogą będzie zgłoszenie tego przez formularz. 🙂