anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier nie odebrał paczki z paczkomatu

lwowl
#10 Popularyzator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Co zrobić kiedy mimo umieszczenia paczek w paczkomacie InPostu przed godziną graniczną kurier ich nie odebrał. Gdzie można zgłaszać reklamację? Co z AlleProgres?

Chociaż dzień trwa, wątpię aby kurier odebrał jeszcze te paczki.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@lwowl mają czas do końca dnia 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

lwowl
#10 Popularyzator#

@kostas11 napisałem to że dzień jeszcze trwa😋

Ale co w wypadku kiedy ich nie odbierze to przyszłościowo aby od razu wiedzieć co robić. A nie dopiero się radzić. Niby do AlleProgres się nie wliczają ale jak je zgłosić.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lwowl nic nie zrobisz, wyciągną jutro, rozpatrzenie reklamacji trochu trwa więc nie wiele przyspieszysz, często masz takie przypadki ? nadajesz zawsze w tym samym paczkomacie ? złap kuriera i się dogadaj kiedy podjeżdża mógł być wcześniej, na te godziny i tak mało kto patrzy bo brakuje kurierów latają jak im wygodniej co by obskoczyć rejon 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

lwowl
#10 Popularyzator#

właśnie to jest pierwszy przypadek 🤣 zawsze jakoś kurier przyjeżdżał po godzinie granicznej.

ale chodzi mi też o zapis w FAQ Alleprogres:

Punkt 23.
"Jeśli przewoźnik nie odebrał przesyłek na czas, możesz się do nas zgłosić z prośbą o wykluczenie zamówień z programu AlleProgres. Wtedy zamówienia, które z winy przewoźnika otrzymały status “wysłane” zbyt późno nie obniżą Twojego wskaźnika w programie"

Zastanawia mnie gdzie to zgłaszać, a z drugiej strony jeśli o tym piszą to znaczy że jest problem i coś nie działa idealnie. A tylko sprzedawca musi chodzić jak szwajcarski zegarek.

I uważam że sprzedający który dopełnił warunków nie powinien być obciążany kwotą za przesyłki które to sobie kurier zostawił na jutro.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lwowl jak gdzie ? allegro przez formularz bo to ich regulamin i zasady https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ec309d78-fd4c-4ed1-aad5-0e382e5a0e14 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Rozmawiałem niedawno z kurierem pod paczkomatem widząc go jak odbierał paczki po godzinie 15-tej (godzina graniczna to 14-ta) ,i uświadomił mnie że oni to odbierają jak im czas pozwala i nie trzymają się tych godzin sztywno (regulaminowo) .Jednego dnia może to być 15-ta innego (taj jak dziś ) ,gdzie moje przesyłki były wyjęte z paczkomatu przed 13-tą ,i następna tura którą dowiozłem po 14-tej pójdzie jutro .Reklamację możesz składać do inpostu ,o ile masz czas i cierpliwość i zależy ci na statystykach.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lwowl, jeśli kurier nie odbierze przesyłek dziś do końca dnia, podaj, proszę ich numery. 🙂 FAQ, o którym mówisz, miał również ten fragment:

"Jeśli chcesz zgłosić prośbę o wykluczenie zamówień z programu AlleProgres to kliknij tutaj i skontaktuj się z nami. Jeśli przewoźnik potwierdził Ci, że problem leżał po jego stronie, możesz załączyć takie potwierdzenie do zgłoszenia. Wtedy będziemy mogli szybciej rozwiązać Twoje zgłoszenie".

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

lwowl
#10 Popularyzator#

Czyli czekamy do jutra jak nie zostaną dziś odebrane to wtedy przez formularz zgłaszać?

Przewoźnik potwierdził Ci, że problem leżał po jego stronie - według mnie wystarczy godzina graniczna (po coś chyba ją ustalają) i jeśli paczka będzie minutę przed to musi ją odebrać, minutę po może ją zostawić.

Może wczorajsze przestawienie czasu coś kurierom namieszało, chociaż w sumie godzinę więcej mieliśmy w godzinie granicznej😎

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lwowl, tak, najszybszą drogą będzie zgłoszenie tego przez formularz. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów