anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier nie podjechał po paczkę? Zgłoś problem w nowej zakładce

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

7 października 2025 r. udostępniliśmy Wam nową zakładkę, w której w prosty sposób zgłosicie problem z podjazdem kuriera. Dzięki temu szybciej będziemy wykluczać ze statystyk zamówienia wysłane z opóźnieniem z winy przewoźnika i zyskacie szansę na lepsze wyniki w Jakości sprzedaży.

Zgłoś problem z podjazdem kuriera znajdziecie:

  • w sekcji Zamówienia i zwroty w Sales Center
  • w zakładce Jakość mojej sprzedaży – gdy przy mierze Wysyłka w terminie lub Szybka wysyłka klikniecie zgłoś problem z podjazdem.

Tutaj macie instrukcję, jak krok po kroku zgłosić problem z podjazdem.

Kiedy wykluczymy zamówienia automatycznie

Automatycznie wykluczymy zamówienia, które spełnią wszystkie poniższe warunki:

  • nadane przez Wysyłam z Allegro i w tym narzędziu zamówiony dla nich podjazd (nie wykluczamy automatycznie zamówień, dla których macie zamówione stałe podjazdy)
  • zamówicie podjazd przed upływem czasu wysyłki, który deklarujecie w ofertach
  • w związku z problemem z podjazdem kuriera przesyłki z tymi zamówieniami zostaną zeskanowane za późno (po 8:00 następnego dnia po upływie deklarowanego czasu wysyłki) lub nie zostaną zeskanowane w ogóle
  • przesyłki z tymi zamówieniami dotrą do kupujących po przewidywanym czasie dostawy, który klienci widzieli w ofertach podczas zakupów

Te zamówienia wykluczymy ze statystyk najpóźniej dzień po przewidywanym dniu dostawy, który klient widział w ofercie w momencie zakupu. Nie musicie więc kontaktować się z nami w ich sprawie. Informacje o wykluczeniu danego zamówienia znajdziecie w raporcie skuteczności wysyłki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nat_not aż taki to problem że wprowadziliście dedykowaną zakładkę 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@kostas11 Problemy z podjazdem kuriera zdarzają się u wszystkich przewoźników i mają negatywny wpływ na Jakość Waszej sprzedaży. Często zgłaszacie nam, że w statystykach pojawiają się spadki związane właśnie z nieodebraniem paczki w terminie - to dlatego wprowadziliśmy usprawnienie, żeby szybciej móc Wam pomóc.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nat_not  czy po zgłoszeniu przez dedykowaną zakładke zlecenie podjazdu zostanie ponowione?

Przykład: mam paczke na orlen,kurier nie podjeżdza .W kolejne dni nie ma zamówień dla orlenu

Rozumiem zgłoszenie przez zakładke w celu wykluczenia ze statystyk, ale co z oczekującą nieodebraną  paczką?

My po złożeniu zlecenia podjazdu nie mamy możliwości jego ponowienia ...........

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@_Likos_ Nie, zgłoszenie przez formularz nie powoduje ponownego zlecienia podjazdu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nat_not  wiec jak mamy zamówić ponowny podjazd? Zdaje sie że tylko przez reklamacje przesyłki bo innej możliwości nie ma.

Ergo zupełnie nic sie nie zmienia - zakładka zupełnie zbędna a sprawe trzeba bedzie załatwiać tak jak dotychczas, reklamacja do allegro, wykluczenie i zamówienie ponownego podjazdu przez ubsługe allegro 😞

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@_Likos_ Nowa zakładka ma przyspieszyć proces wykluczania opóźnionych zamówień ze statystyk Jakości sprzedaży. Dodałam kilka zdań w poście, żeby nie było wątpliwości.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nowa zakładka ma przyspieszyć proces wykluczania opóźnionych zamówień ze statystyk Jakości sprzedaży

@nat_not a ja głupi myślałem, że to miejsce składania reklamacji w celu uzyskania odszkodowania przewidzianego prawem

oj jaki ja jestem frajer 🙂

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nat_not 

Natalia, dzień dobry, takie pytanie, cytuje

 

Jakiego typu problemy z podjazdem możesz zgłosić

Przez zakładkę Zgłoś problem z podjazdem kuriera możesz zgłaszać problemy:

  • ze stałymi i jednorazowymi podjazdami
  • z podjazdami po przesyłki do automatów paczkowych i punktów odbioru.

Twoje zgłoszenia mogą dotyczyć między innymi:

  • braku podjazdu – pomimo stałego zlecenia lub podjazdu zamówionego z wyprzedzeniem
  • podjazdu w godzinach innych niż umówione
  • sytuacji, w których kurier odebrał tylko część przesyłek.

Jak możesz potwierdzić, że podjazd został zamówiony

Abyśmy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, musisz załączyć do niego pliki, które potwierdzą, że podjazd został poprawnie zamówiony – na konkretną datę i godzinę.

Takim potwierdzeniem może być między innymi:

  • zrzut ekranu, na którym widać Twoją korespondencję z przewoźnikiem lub dokument wystawiony przez przewoźnika – z którego jasno wynika na przykład, że podjazd na dany adres nie został zrealizowany lub stałe podjazdy są realizowane w określonych godzinach
  • zrzut ekranu z narzędzia zewnętrznego, na którym jednoznacznie widać dane o zamówionym podjeździe.

 

Chodzi o podjazd stały, taki mam np dla One Kurier.

Jakiego typu plik, w sensie co ma w nim być, mam wstawiać aby udowodnić ze podjazd został zlecony poprawnie? Z góry dziękuje.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@serwis-texas dziś pisałem taką reklamacje. Nic nie dołączałem ( choć faktycznie była taka możliwość) należało tylko podać numer paczki albo numer zamówienia.Przecież reszta jest w systemie allegro

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@_Likos_ 

Podziękował 🙂

oznacz moderatorów