anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Listy nierejestrowany podobno nie dotarł - co dalej

IglyOrgan
#7 Wielbiciel#

Wysłałem klientowi towar 31 maja, zamówiony 30 w nocy. Do dzisiaj tj 8.06.2020 podobno nie dotarł. Wysyłka listem ekonomicznym, czyli zwykły nierejestrowany. Tak wybrał klient. 
Otworzył dyskusje z informacją o zaistniałym fakcie. Odpowiedziałem od razu, że wysłałem na bank. Jestem początkujący na tym koncie i chce mieć pozytywów dużo więc  nadaje przesyłki nawet w niedziele na całodobowej poczcie w Katowicach jak trzeba.

Moje pytanie co dalej ? Klient jeżeli nie kłamie i rzeczywiście nie otrzymał towaru to czy należy mu się zwrot ode mnie czy nie ? Jeżeli tak to ciut kpina bo nie ja zgubiłem towar lecz poczta.  No chyba, ze jeszcze dotrze. 
Boje się negatywa na który nie zasługuję .  

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

owady
#11 Animator#

wysyłanie nierejestrowanym, to proszenie się o kłopoty.

jak udowodnisz, że wysłałeś

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

oddaj pieniądze bo i tak jesteś na przegranej

- przesylka faktycznie nie dotarła, a Ty nie masz możliwości udowodnienia nadania

lub

- trafileś na kogoś kto odebrał ale próbuje Cie naciągnąć na kilka złotych

mam nadzieje, że zamówienie nie było zbyt wysokie

 

nie wiem czy wiesz ale od 1 czerwca płacimy prowizje od kosztów wysylki !! ja bym usunął najdroższe opcje dostawy

 

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Ja zawsze nagrywam film telefonem z wrzutu do skrzynki z widocznym adresem. Telefon loguje datę, godzinę i miejsce. Jest dowód nadania.

oznacz moderatorów

KostekMax
#10 Popularyzator#

Nierejestrowanymi to można wysyłać kartki świąteczne albo urodzinowe ale nie sprawy biznesowe czy urzędowe.

Czasem się dziwię dlaczego tylu sprzedawców to oferuje. Chociaż pamiętam że kiedyś jak kupujący wybrał takie coś to sprzedawcy nie interesował los przesyłki.

PS