Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem klientowi towar 31 maja, zamówiony 30 w nocy. Do dzisiaj tj 8.06.2020 podobno nie dotarł. Wysyłka listem ekonomicznym, czyli zwykły nierejestrowany. Tak wybrał klient.
Otworzył dyskusje z informacją o zaistniałym fakcie. Odpowiedziałem od razu, że wysłałem na bank. Jestem początkujący na tym koncie i chce mieć pozytywów dużo więc nadaje przesyłki nawet w niedziele na całodobowej poczcie w Katowicach jak trzeba.
Moje pytanie co dalej ? Klient jeżeli nie kłamie i rzeczywiście nie otrzymał towaru to czy należy mu się zwrot ode mnie czy nie ? Jeżeli tak to ciut kpina bo nie ja zgubiłem towar lecz poczta. No chyba, ze jeszcze dotrze.
Boje się negatywa na który nie zasługuję .
Ju zzłożyłem reklamacje,
@Kasiulki2 Od jakiegoś czasu to już nie tylko grubość się liczy na PP, ale i wielkość koperty. Możesz mieć przesyłkę poniżej 20 mm grubości, ale koperta przekroczy maksymalne wymiary i już wpadasz w większy format.
https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_przesylka_polecona.html
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Wiem, oczywiście. Ale to nic nie zmienia - każda przesyłka nie mieszcząca się do typowej skrzynki powinna być (pseudo)awizowana - czyli druczek awiza zostawiony w skrzynce, tylko bez naklejki z numerem. Połowa moich przesyłek awizowana w ten sposób nie jest. Trzeba klientów informować, wyjaśniać, bo niby skąd mogą wiedzieć...
Tak to jest jak się wysyła w niedzielę.