anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mail o jakości sprzedaży

fk127
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem dzisiaj maila: ogólny poziom jakości Twojej sprzedaży spadł poniżej blablabla. Sęk w tym że mam 100% pozytywów, oceny 5/5/5 i nie otrzymałem żadnego komentarza od jakiegoś roku.

 Może mi ktoś wytłumaczyć co jest grane? Wolałbym się nie tłumaczyć że nie jestem garbaty tylko dlatego że jakiś nieprzemyślany algorytm coś cobie ubzdurał.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@fk127   wejdź tutaj i dokonaj analizy swojej jakości  🙂  Bo jakość to nie tylko komentarze .

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy

_____________
Kama
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kaliope_Brzeg dzięki!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@fk127 nie taki bzdurny, zapewne chodzi o to:

Numery przesyłek uzupełnione w terminie:
0,00%88% sprzedawców ma lepszy wynik.
-196 / 200
   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@cloudcloud Ja mam to w nosie. Powymyślaliście sobie jakieś poziomy jakości sprzedaży, których spełnienie jest dla mnie trudne. Nie mam np. zamiaru robić odbioru w punkcie, uzupełniać w terminie nr przesyłek, czy "Metody dostawy - dostawa z Allegro:0,00% (wysyłam DPD, za swoje, nie interesują mnie Wasze formy wysyłki). Durne jest też żądać ode mnie "Procentów ofert z numerami identyfikującymi produkty", czy uruchamianie obu waszych "kanałów płatności". Co mnie to obchodzi..? Chcę coś sprzedać, a nie zanurzać się w tych waszych wymysłach i tracić czas i nerwy, bo nie spełniłem jakiegoś wydumanego warunku. 

Kiedyś Wam to po prostu piedrdyknie i nikt się w tym nie połapie. Z niemal doskonałego serwisu sprzedażowego, zrobiliście dziwne coś, które służy chyba tylko i wyłącznie wkurzaniu i utrudnianiu życia tak sprzedawcom, jak i kupującym. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Vryko dziękuję za Twoją opinię, natomiast to nie zmienia faktu, że nie rozumiem, dlaczego jesteś dla mnie nieuprzejmy.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Bo po tych ostatnich zmianach chyba wszystkim puszczają nerwy. Wybacz, nie chciałem być niemiły. To nie Twoja wina.  

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Vryko dziękuję i w pełni rozumiem o co chodzi 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

fk127
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź.

Nadal uważam że to powiadomienie jest bzdurne jak te nowe metryki i cała idea która za tym stoi. A dlaczego?

Otóż faktycznie sprzedałem ponad tydzień temu laptopa. Po 2 dniach braku wpłaty i kontaktu ze strony kupującego sam się z nim skontaktowałem - powiedział że postara się wpłacić pieniądze do 27.05. Dla mnie spoko. Pieniądze faktycznie otrzymałem w środę a następnego dnia wysłałem paczkę. Szkoda tylko że wg allegro ta transakcja była moją porażką. Śmiać się czy płakać?

Jako osoba która swoje przepracowała w różnych korporacjach, dodam jeszcze że te Wasze "innowacje" to przerost formy nad treścią. Obym się mylił ale sami się w końcu pogubicie w tym labiryncie, 100% zgody z @Vryko 

 

pozdrowienia

Filip

 

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@fk127 naprawdę rozumiem Twoje rozgoryczenie i faktycznie w ostatnim czasie wprowadziliśmy sporo zmian, które wywołują emocję. Zgadzam się również, że na jakość oceny wpływa wiele czynników, tutaj dodam jedynie, że jako przestrzeń skupiająca setki tysięcy sprzedawców, jakieś zasady równe dla wszystkich mieć musimy. Mam nadzieję, że teraz zasady te, będą dla Ciebie bardziej zrozumiałe i z tego tytułu nie będą wynikać większe nieporozumienia.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

awww 🙂 <przytula @cloudcloud 🦎 i daje jej wege ciasteczko 🍪> 🤗

oznacz moderatorów