Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witamy
Piszemy z prośbą o sprawdzenie czy mój Mail weryfikacyjny na kwotę 8zł dotarł do Państwa?
Bardzo proszszę o zerknięcie czy jest.
Niestatetya
@mkcafe292 Rozumiem, że podałeś zagraniczne dane w ustawieniach wypłat, a czy wykonałeś przelew z rachunku technicznego z polskim IBAN-em? Jeśli tak, to jest przyczyną problemu z aktywacją wypłat. Powinieneś wykonać przelew tak, aby w danych z przelewu był zagraniczny IBAN, a nie polski.
Witam. Piszę z krótkim pytankiem.
Posiadam rachunek bankowy Revoluta, gdzie znajduje się polskie konto i zagraniczne z dopiskiem ,,LT".
Dwa dni temu wykonałem przelew weryfikacyjny do Państwa, i czekam na zaksięgowanie kwoty jednak coś długo. Czy mogą państwo sprawdzić czy transakcja jest nadal w toku czy może coś się zacięło i stąd brak informacji?
Z góry bardzo dziękuję ;3