Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
konto firmowe, allegro smart, wystawiłam produkt, pani kupiła.
nie mogłam nadac produktu z danych w Allegro tylko musiałam , prywatnie ręcznie napisac na stronie inpost etykietę i zapłacic za wysyłke. PŁaciłam i ja i klient
@Zielona2021 Cześć. 🙂 Żeby Twoje oferty były oznaczone Allegro Smart musisz spełnić kilka warunków, o wszystkim przeczysz tutaj: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart
Paczkę nadasz przez https://manager.paczkomaty.pl/auth/login (po połączeniu konta Allegro z kontem InPost, tutaj instrukcja) lub przez WZA (tylko żeby nadawać przez WZA musisz mieć podpisana indywidualną umowę z Przewoźnikiem InPost).
Środki za sprzedaż (czyli to, co klient wpłacił na poczet wysyłki i sprzedaży) wypłacisz z zakładki Środki i historia operacji.
@Zielona2021 rozumiem że woła o umowę przy nadaniu ? to musisz założyć se konto https://manager.paczkomaty.pl powiązać z kontem allegro, potem zakładka allegro, import i nadajesz przez menadżer, przy łączeniu odblokuj wyskakujące okienka w przeglądarce !
Witam, też mam z tym problem. Powiązałam managera z allegro, mam smart, moje oferty są smart, a klient zapłacił za przesyłkę a ja zapłaciłam w managerze... co z tym zrobić? czy ktoś może mi w tym pomóc? pozdrawiam
@Decorjart zamówienie nr 9de01f90-c4e5-11ee-89d8-27a2d87a627f nie było Smart!
W ofercie było takie oznaczenie, ale kupujący zapłacił za dostawę, ponieważ nie miał wykupionej tej usługi.
ok, dziękuję, ale ja też zapłaciłam nadając przesyłkę... tak ma być?
@Decorjart Kupujący zapłacił tobie a Ty przewoźnikowi więc wszystko się chyba zgadza 😁
a.... już rozumiem 🙂 dzięki wielkie
@Decorjart czy zamówienie zaimportowałaś z Allegro do Managera? Jeśli tak, to od kupującego otrzymałaś razem cenę za zamówienie i dostawę 69.95 zł (59 zł + 10,95 zł), a później 10,95 zł kosztowała wysyłka w Managerze? Jeśli tak, to wszystko się zgadza 🙂
tak właśnie było, dziękuje za pomoc 🙂