Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do dnia dzisiejszego kupujący nie zwrócił mi telefonu a allegro chce mój dług oddać do firmy windykacyjnej 1 marca
@bil9 czyli jak rozumiem była dyskusja , a potem rekompensata z POK ... prawda ?? . Był czas na to aby dojść z klientem do porozumienia .... był , teraz pozostaje Ci znowu podjąć próbę mediacji w celu odzyskania sprzętu , porozmawiaj grzecznie wyślij kuriera to może tym razem klient pójdzie Ci na rękę . Jeśli jednak nie bedzie chciał pozostaje Ci tylko powództwo cywilne .
@bil9 Idź do prawnika, za niewielką opłatą napisze ci pismo wzywające kupującego do zwrotu przedmiotu. Poprze to odpowiednimi paragrafami. Jak nie zwróci, to wtedy zrób tak jak radzi @mdrogeria .
@bil9 W sprawie zamówienia z dyskusji 9a4c62f9-75ed-4d14-b8da-9f63474bc989 wypłaciliśmy rekomensatę Kupującemu, ale Ty nie odebrałeś przesyłki ze zwrotem. Z toku dyskusji wynika, że Kupujący chce odesłać Ci ten przedmiot, ale z uwagi na nieodebraną przesyłkę sprawa wciąż jest w toku. W związku z tym czego dokładnie od nas oczekujesz?
@_HolaOla_ jak zwykle przekłamują w poście 😞
A powiedz mi jak to wygląda w praniu kiedy kupujący nie będzie chciał oddać towaru, nie bo nie, jak do tego podchodzicie ? Bo przyznasz że nie można obciążyć sprzedawcy żeby nie miał kasy i towaru ?
@kostas11 Ciężko tutaj teoretyzować i nie chcemy wrzucać wszystkich tego typu sytuacji do jednego worka, dlatego każdą tego typu sprawę załatwiamy indywidualnie. Oczywiście nie powinno dojść do sytuacji, kiedy Sprzedający nie ma ani towaru, ani pieniędzy, ale zdarzają się np. wypłaty rekompensat z POK bez konsekwencji dla Sprzedającego. Generalnie to zależy od wielu czynników i więc tutaj decydujące są dodatkowe okoliczności sprawy.
@kostas11 ja bym zadał inne pytanie
jak wypłata z pok została przerobiona na dług?
Podałem adres do zwrotu a kupujący celowo i złośliwie wysłał na inny adres!!!
A to zakup na AL? Teraz nie będę się wypowiadał bo mieliście dyskusję i znając z wielu wątków na Allegro, jakbyś merytorycznie się wypowiadał nie byłoby tego. 😁
Oczekuję od was tylko jednego utrzciwosci, skoro 10 stycznia podałem adres do zwrotu to dlaczego kupujący odesłał przesyłkę na inny adres a wy stajecie po jego stronie ,że to ja nie odebrał przesyłki.
A skąd miał inny adres?
Jak zawsze nie opisujesz całości tylko coś wyrwane z kontekstu, to co ci pasuje, teraz wyślij kuriera do kupującego, skoro nie odebrałeś zwrotu, kto ma pokrywać koszty odsyłki?😁
Człowieku podałem mu adres do zwrotu a chłop odsyła towar na inny adres i pisze ze nie odebrałem przesyłki. Jak nie wiesz co napisać to nie pisz nic.
Widzę po twojej reakcji że dyskusja była burzliwa, zapytałem tylko skąd kupujący miał ten inny adres.😁