Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedawałem pewną rzecz
W opisie zaznsczylem wyraźne że opakowanie jest kartonowe i takie wysłałem klientowi, niestety przez pomyłkę w parametrach była informacja o walizce,(prawdopodobnie allegro zaktualizowali mi katalog) ale nie jestem pewien
Niestety nie ma nigdzie tych walizek..
Miałem najtańszą ofertę tego produktu...
Zaproponowałem zwrot lub dosłanie torby transportowej w gratisie, macie pomysły jak rozwiązać sprawę?
@ElektroTechExtra Cześć. Przykro mi, ale za ofertę odpowiada sprzedający. Trzymam kciuki, żeby udało się porozumieć z kupującym.
Tylko porozumienie z kupującym, najlepsze byłoby odstąpienie od zakupu i wówczas wystawisz ponownie, może kupujący przystanie na jakiś gratis(obniżenie ceny) ale .....kto wie czego on oczekuje!
@ElektroTechExtra jak kupujący nie zrozumie albo nie przystanie na Twoje rozwiązania, poproś o odesłanie na reklamacje, oddaj kasę i zapomnij 🙂