anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z realizacją zamówienia, jak mogę rozwiązać mój problem?

ElektroTechExtra
#10 Popularyzator#

Witam, sprzedawałem pewną rzecz

W opisie zaznsczylem wyraźne że opakowanie jest kartonowe i takie wysłałem klientowi, niestety przez pomyłkę w parametrach była informacja o walizce,(prawdopodobnie allegro zaktualizowali mi katalog) ale nie jestem pewien 

Niestety nie ma nigdzie tych walizek..

Miałem najtańszą ofertę tego produktu...

 

Zaproponowałem zwrot lub dosłanie torby transportowej w gratisie, macie pomysły jak rozwiązać sprawę?

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ElektroTechExtra Cześć. Przykro mi, ale za ofertę odpowiada sprzedający. Trzymam kciuki, żeby udało się porozumieć z kupującym. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tylko porozumienie z kupującym, najlepsze byłoby odstąpienie od zakupu i wówczas wystawisz ponownie, może kupujący przystanie na jakiś gratis(obniżenie ceny) ale .....kto wie czego on oczekuje!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ElektroTechExtra jak kupujący nie zrozumie albo nie przystanie na Twoje rozwiązania, poproś o odesłanie na reklamacje, oddaj kasę i zapomnij 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów