anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie rozumie że płatność rozpoczęta i nie mamy jego pieniędzy na swoim koncie

MAMY ROZWIĄZANIE!
m109rrider
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

klient nie rozumie że płatność rozpoczęta i nie mamy jego pieniędzy i nie możemy wysłać towaru .

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/?query=e34ca376-7ebe-11ed-9a05-b...

czyja wina ? moja sprzedającego ?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Nie sprzedającego, najczęściej kupującego.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@m109rrider Jasne, że to nie jest Twoja wina, ale jeśli chcesz pomóc swojemu kupującemu, możesz podesłać mu ten artykuł

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@m109rrider a czym Ty się przejmujesz , nie ma to nie ma . W takich sytuacjach informuję ,że u mnie są informacje zerojedynkowe i podsyłam link gdzie może się dowiedzeć więcej .

oznacz moderatorów
Eleffante
#7 Wielbiciel#

My w takiej sytuacji jak wypisuje wiadomości wysyłamy screen ze statusem płatności i zaraz potem link do pomocy allegro, aby mógł to skonsultować z wyższą instancją 🙂

oznacz moderatorów