Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
klient nie rozumie że płatność rozpoczęta i nie mamy jego pieniędzy i nie możemy wysłać towaru .
czyja wina ? moja sprzedającego ?
Nie sprzedającego, najczęściej kupującego.
@m109rrider Jasne, że to nie jest Twoja wina, ale jeśli chcesz pomóc swojemu kupującemu, możesz podesłać mu ten artykuł.
@m109rrider a czym Ty się przejmujesz , nie ma to nie ma . W takich sytuacjach informuję ,że u mnie są informacje zerojedynkowe i podsyłam link gdzie może się dowiedzeć więcej .
My w takiej sytuacji jak wypisuje wiadomości wysyłamy screen ze statusem płatności i zaraz potem link do pomocy allegro, aby mógł to skonsultować z wyższą instancją 🙂