anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie rozumie że płatność rozpoczęta i nie mamy jego pieniędzy na swoim koncie

MAMY ROZWIĄZANIE!
m109rrider
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

klient nie rozumie że płatność rozpoczęta i nie mamy jego pieniędzy i nie możemy wysłać towaru .

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/?query=e34ca376-7ebe-11ed-9a05-b...

czyja wina ? moja sprzedającego ?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Nie sprzedającego, najczęściej kupującego.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@m109rrider Jasne, że to nie jest Twoja wina, ale jeśli chcesz pomóc swojemu kupującemu, możesz podesłać mu ten artykuł

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@m109rrider a czym Ty się przejmujesz , nie ma to nie ma . W takich sytuacjach informuję ,że u mnie są informacje zerojedynkowe i podsyłam link gdzie może się dowiedzeć więcej .

oznacz moderatorów
Eleffante
#7 Wielbiciel#

My w takiej sytuacji jak wypisuje wiadomości wysyłamy screen ze statusem płatności i zaraz potem link do pomocy allegro, aby mógł to skonsultować z wyższą instancją 🙂

oznacz moderatorów