anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

mam problem z wypłatą środków z allegro smart

Client:58991157
#7 Wielbiciel#

witam mam problem z wypłatą środków z allegro smart po sprzedaży zrobiłem cała weryfikacje natomiast przycisk od wypłaty środków nadal jest szary przez co nie moge wypłacić pieniędzy na konto proszę o pomoc

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

serwis-texas
#21 Demiurg#

Przepraszam, proszę tego nie traktować jako przytyk, ja się tylko zastanawiam co takiego jest w tym słowie? To jakaś magia czy co? Wypłata z Allegro Smart?

oznacz moderatorów

Client:58991157
#7 Wielbiciel#

Miesiąc 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58991157 weryfikacja konta do wypłat może trwać do 3 dni roboczych, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jeśli po tym czasie nic się nie zmieni, wówczas napisz do nas ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:58991157 a ile czasu od tej weryfikacji minęło czasu? Chyba nie smart tylko z allegro finanse.

oznacz moderatorów

Client:58991157
#7 Wielbiciel#

Dokładnie miesiąc 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58991157 czy zrobiłeś to o co poprosiliśmy Cię w korespondencji 44361024 w mailu z 29.08.2024 r.? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:58991157
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem co mam dokładnie zrobić 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58991157 w takim razie odpowiedz na tę wiadomość i poproś o wytłumaczenie jeszcze raz co masz zrobić, aby Twoje konto zostało odblokowane. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:58991157
#7 Wielbiciel#

przed chwilą zrobiłem wszystko co trzeba

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58991157 to napisz to jeszcze proszę w tej korespondencji. Wówczas nasz pracownik to zweryfikuje i jeśli wszystko będzie w porządku, odblokuje Twoje konto. Ja tutaj nie mam takiej możliwości. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów