anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości nadania przesyłki

Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, do zamówienia nr. 

ce7764a1-7cc4-11ef-9591-c1da1833ac93 nie ma opcji nadania przesyłki. Pierwszy raz mamy taką sytuację. Czy mógłbym prosić o informację, w jaki sposób mamy nadać przesyłkę? W menadżerze paczek InPost również nie ma tego zamówienia.
W załaczniku przesyłam zrzut ekranu.Bez tytułu.png
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Supleman-sklep Wybrana opcja dostawy to Paczkomaty InPost, więc powinniście mieć możliwość nadania tej przesyłki przez Managera Paczek InPost. Czy logujecie się do tego narzędzia używając danych swojego konta Allegro i korzystacie z możliwości improtu przesyłek?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Tak, logujemy się używając danych konta Allegro i korzystamy z importu przesyłek. Temat już jednak nieaktualny, anulowaliśmy zamówienie.

oznacz moderatorów

led-oro
#8 Zapaleniec#

Mam taki sam problem, ale globalnie, czyli do wszystkich zamówień. Mamy własną umowę z Inpostem i nie korzystamy ze Smarta. Od wczoraj (piątek 27.09.2024) zniknęła opcja "Nadaj przesyłkę"  zarówno z głównego widoku jak i w Szczegółach i do teraz jej nie ma. Czyli zupełnie nie da się zamawiać kuriera w Allegro. Na szczęście kuriera zamawiamy na stronie Inpostu Webtrucker, ale jest gorzej z paczkami do paczkomatu, bo te można zamawiać jedynie w Menadżerze Paczek, a tam z niewiadomych przyczyn niemożliwe jest automatyczne tworzenie paczek do Allegro, mimo że jest połączenie i już wygenerowane etykiety widać. W efekcie wszystkie paczki do paczkomatu trzeba manualnie tworzyć, co jest sporym problemem.

Ten sam problem został zgłoszony również tutaj:

 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/brak-ikony-nadaj-przesylke/i...

 

Wiem, że na innych kontach większość nie ma takiego problemu, więc co się stało? Jakiś problem z ustawieniami na własnej umowie się pojawił? Informacje o przesyłkach zaciągają się dalej automatycznie z Webtrackera, ale to właśnie on chyba to przesyła do Allegro, a w przypadku tworzenia paczek, działą to w drugą stronę.

Gdzie mogę sprawdzić ustawienia własnej umowy, bo od czasu kiedy to robiłem, sporo się na stronie zmieniło i ciężko to teraz znaleźć.

oznacz moderatorów

led-oro
#8 Zapaleniec#

Znalazłem odpowiednią opcję w ustawieniach zamówień. Widać informacje, że od 26 września jest możliwość dodania umów własnych jest dostępna tylko dla przewoźników InPost i Poczta Polska. Mamy w Inpoście, więc czemu powstał jakiś problem? Jak wchodzę na umowę i próbuje ponownie zapisać istniejące dane, to wyskakuje:

ShipX token nie został dodany w ustawieniach konta WZA lub jest nieprawidłowy

Czyli coś zmieniliście, co zepsuło ustawienia po mojej stronie. Spróbuję pobrać token od nowa i zobaczę czy coś to pomogło.

EDYCJA: Ponownie wkleiłem token, zapisałem i system pokazał komunikat, że pomyślnie zapisano umowę Inpost. Jednak po wejściu na zamówienia dalej brak jest opcji "Nadaj przesyłkę". Coś jest popsute,

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@led-oro w tym artykule  znajdziesz listę metod, którymi od 26 września nie wyślesz przez narzędzie Wysyłam z Allegro zamówień, które rozliczasz na umowach własnych.

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów