Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Wszystkim.
Mam problem z wydrukowaniem etykiety InPost
Kupujący zakupił i opłacił produkt i wybrał przesyłkę paczkomatem w ramach Smarta na adres:
Allegro Paczkomaty InPost RSL24M
Kardynała Augusta Hlonda 3
41-712 Ruda Śląska
Niestety,ale przy próbie wydrukowania etykiety wyskakuję komunikat o treści :
Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Numer budynku jest wymagany.
Napisz wiadomość do obsługi, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.
Pierwszy raz spotykam się z takim komunikatem,sprawdzałam adres paczkomatu i jest poprawny,chyba,że chodzi o adres Kupującego,ale to przecież wysyłka do paczkomatu.
Proszę o pomoc/podpowiedz co w tej sytuacji zrobić,bo kupującemu zależy aby dziś paczka trafiła do paczkomatu nadawczego.
Oczywiście napisałam i wysłałam maila poprzez pomoc Allegro,ale nie wiem kiedy dostanę odpowiedż.
Dziękuję.
Małgorzata
@Gogii77 Nawet jeśli paczka wysyłana jest do paczkomatu, niezbędny jest pełny i poprawny adres kupującego. Skontaktuj się z nim lub z naszym supportem. Wysyłam link do formularza 🙂
Dziękuję za odpowiedż.Kontaktowałam się z Kupującym i napisał Mi,że zamawia do tego paczkomatu bez problemów i nigdy nie występował żaden problem z adresem
@Gogii77 to nie jest problem adresu paczkomatu, tylko adresu klienta.
Rozumiem.W takim razie skontaktuję się z Kupującym.Dziękuję za pomoc
Może najlepszym rozwiązaniem będzie zwrot wpłaty i ponowny zakup z podaniem adresu na nowo ?
Dzień dobry
Może Mi Pani napisać jaki jest czas oczekiwania na odpowiedż,ponieważ zgłosiłam problem poprzez podany przez Panią formularz w piątek i jak na razie brak odpowiedzi co mam dalej robić tzn,jak rozwiązać problem.
Przesyłka jest spakowana,ale nadal nie mogę wydrukować etykiety a wczoraj otrzymałam informację/ponaglenie od Państwa czy pamiętam o jej nadaniu
Skontaktowałam się z Kupującym,który zgodził się w piątek poczekać na informację od Państwa
Pozdrawiam
Małgorzata
Nr oferty d2d23f17-c1b7-4559-9975-4f264eec34bf
Nr płatności: 5ec906f7-be9e-4667-94fb-0542ac483dcd
@Gogii77 czy otrzymałaś od nas potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia? Jeśli tak, podaj mi proszę jego numer.
Dzień dobry.Niestety nie mogę znależć potwierdzenia,ale na pewno zostało wysłane przed południem w piątek.
Myślałam a żeby po prostu zwrócić kupującemu wpłatę,ale kupujący zgodził się poczekać na informację od Państwa no i nie chcę mieć jakiś problemów ze względu na anulowanie transakcji
Widzę,że informację od Państwa czy powiadomienia trafiają na Moją pocztę do ''kosza'' także możliwe,że potwierdzenie zgłoszenia też tam trafiło i musiałam przed przeczytaniem usunąć 😞
@Gogii77 niestety nie widzę, żeby Twoje zgłoszenie w ogóle do nas trafiło, więc spróbuj je proszę wysłać ponownie.
Wysłałam ponownie zgłoszenie i kontakt poprzez chat,problem został rozwiązany dosłownie w ciągu dwóch minut 🙂
Ślicznie Pani,oraz obsłudze Allegro dziękuję za pomoc 🙂 Pozdrawiam
@Gogii77 cieszę się i polecamy się na przyszłość. Dobrego dnia 🙂
Jak jesteś na pierwszej podstronie zamawiania paczki, masz tam adresy nadawcy i klienta. Powinna tam być opcja edytuj. Trzeba poprawić adres do właściwego foramatu, zapisać i wtedy etykieta się wygeneruje. Niestety niktorzy klienci nie potrafią prawidłowo podać swojego adresu... Nawet większość nie ogarnia, bo podaje nie nazwę miescowości, do której ma dojść paczka, ale głównej miescowości z gminy, a potem systemy walidacyje wariują, bo nie można znaleźć lokacji. Bardzo rzadko ktoś poda to prawidłowo.
Dziękuję za odpowiedż.Niestety nie ma możliwości na Allegro Lokalnie edycji adresu