Mam problem ze spłatą rozliczeń z Allegro, co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej, jestem początkowym sprzedawcą. Na początku jak zaczęłam sprzedawać to włączyłam sobie promowanie, ale gdy zobaczyłam ile mi wyszło do płacenie to chciałam to jak najszybciej wyłączyć. Na początku maja wyszukałam na google "jak wyłączyć promowanie" i poszłam za wskazówkami, które tam znalazłam. Wyłączyłam promowanie i nie wchodziłam dość długo na" allegro rozliczenie ". Jak weszłam po tygodniu zobaczyłam, że allegro nadal mi nalicza za promowanie chociaż wyłączyłam. Napisałam do nich i powiedzieli mi że promowanie zostało wyłączone. Po dwóch dniach wchodzę znowu na" allegro rozliczenia" i tam znowu zobaczyłam, że opłaty nadal są naliczane. Napisałam do nich ponownie i oni twierdzili, że promowanie nadal jest włączone. Poprosili mnie o sprawdzenie w "moje oferty" i moje wszystkie oferty były wyłączone, ale allegro nadal naliczalo mi opłatę. Jak pisałam już któryś raz do nich to mnie olewali. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Mam do zapłacenie 700 zł? Czy da się to jakoś zapłacić na raty? Mam nadzieję, że jest jakieś wyjście z tej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 musisz wejść w edycję i wyłączyć, skoro jesteś pewna że wyłączyłaś to nie powinni naliczać pisz dalej, na raty nie rozkładają 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Edytowałam każdą jedną i dalej nic to nie dało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak edytowałam i nic z tego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już któryś raz z kolei tak robię i nic nie pomaga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 widzę, że pisałaś do nas w tej sprawie i otrzymałaś instrukcję jak wyłączyć promowanie, zobacz ten filmik może on będzie pomocny.
Wyróżnienie ofert wyłączysz w tej zakładce, przez wybranie "promuj", a następnie "wyłącz opcje promowania" pojawi się okno, w którym zaznacz "natychmiast" i potwierdzasz to klikając "wyłącz".
Jeżeli przy ofercie nie jest napisane "wyróżniona" (pod informacją "aktywna") to znaczy, że już wyłączyłaś opcje promowania (tam gdzie wskazuje strzałka, jeżeli jest pusto tzn. że oferta nie jest wyróżniona).
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Edytowałam tak i nawet wzięłam wszystkie edytowałam i pokazało mi, że nie mam włączonego promowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 czy możesz wkleić tutaj zrzut ekranu z zakładki Moje oferty?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyłączałam to parę dni temu i wczoraj i dzisiaj i dalej mi pobierają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I tak mi pokazuje cały czas
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 konsultuję to dla Ciebie, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 otrzymałam informację, że w odpowiedzi na Twoją wiadomość została Ci przekazana instrukcja jak wyłączyć "na dobre" opcje promowania. Opłaty zostały naliczone, ponieważ oferty miały opcję "autowznawiania" czyli gdy zakończyłaś ofertę i po jakimś czasie ją wznowiłaś to została wznowiona w takiej samej konfiguracji, w jakiej została zakończona. Czyli jeśli została zakończona z aktywnym wyróżnieniem, to po wznowieniu oferta była nadal wyróżniona i dlatego pobraliśmy opłatę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, a można jakoś rozłożyć spłatę??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 31 maja na Twoim rachunku pojawi się kwota podsumowania miesiąca. Nie rozkładamy jej na raty. Konieczna jest spłata całości do końca czerwca.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Stosowałam się do ich zaleceń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję mam nadzieję, że mi jakoś zdołasz pomóc 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak pisałam wcześniej mój problem z pobieraniem opłaty za promowanie się nie skończyło. Dalej allegro nalicza mi opłaty. Czy ktoś będzie mi wstanie pomoc. Za każdym razem jak wyłączam promowanie, dwa dni jest cisza a potem nadal zostaje pobierane opłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Musisz chyba sama przy każdej aukcji która była wcześniej promowana przed jej wznowieniem usunąć je by aukcja pojawiła się już bez niego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Usuwałam i wznowiła od nowa, ale dalej to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sylwia199330 a zastosowałaś się do zaleceń z tego wątku
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »