Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem ze zmianą konta prywatnego na firmowe. Potwierdziłem rachunek bankowy i wszystko ok. Następnym krokiem jest potwierdzenie tożsamości i dane firmy. I w tym miejscu utknąłem.
Wysyłałem już zdjęcia dowodu 3 razy i ciągle mam taki komunikat. Zaznaczam, że zdjęcia są wyraźne.
Dowód osobisty - dokument był nieczytelny. Dodaj zdjęcia lepszej jakości.
Myślę, że nie jest to problem jakości zdjęć tylko jakiś inny. Czy ktoś miał podobny problem ?
@Galanteria-Maxa a jak wysyłasz te zdjęcia, być może podczas wysyłania zdjęcia są modyfikowane
@Galanteria-Maxa Jeśli pojawia się komunikat dotyczący jakości zdjęć, postępuj zgodnie z tymi wytycznymi. Jeżeli poprawione pliki nadal nie spełnią warunków, daj nam znać ponownie.