Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedającym i nie wiem jak się zachować w następującej sprawie, a mianowicie: klient otworzył dyskusje, ponieważ chce w ramach rękojmi reklamować towar, a konkretnie buty i żąda zwrotu pieniędzy.
Odpowiedziałam by odesłał towar to zwrócę pieniądze. Moja odpowiedź nastąpiła jeszcze tego samego dnia tj rozpoczęcie dyskusji było 25-01-2023 godz. 17,10 ja odpowiedziałam o godz 17,40 (tak jest w systemie).
Nie wiem jak mam się zachować, ponieważ reklamowany towar jeszcze nieprzysłany, a klient nie wypowiada się w danej sprawie. Zaznaczam, że wcześniej nie miałam żadnej informacji od tego klienta odnośnie tej reklamacji, tylko od razu założenie dyskusji z żądanie zwrotu pieniędzy.
Jestem z reguły ugodowym sprzedawcą, ale czy to źle by odesłał towar, a może są inne praktyki.
I co z tym "fantem zrobić" ?
Tak naprawdę to z tymi dyskusjami to różnie bywa, kiedyś to kupujący założył dyskusje by dowiedzieć się o kolorach danego towaru 🙂
@amig88 złożył reklamację 25 ? poprosiłeś o odesłanie ? to czekaj 14 dni od złożenia reklamacji a potem nie zapomnij przed upływem 14 dni odrzucić reklamację z powodu braku odesłania produktu na reklamcję !!!
Pamiętaj że zmieniły się przepisy od 1 stycznia i teraz konsument nie może żądać zwrotu kasy ( pierw naprawa lub wymiana )
Jeżeli kupujący nie odeśle nie będziesz mógł zapoznać się z reklamowanym przedmiotem i będziesz mieć podstawę do odrzucenia reklamacji.
Wielkie dzięki. Pozdrawiam - wszystkiego najlepszego
Po 1 reklamację musisz rozpatrzyć do 14dni od zgłoszenia. Po 2 niekoniecznie pozytywnie, po 3 za 1 razem możesz towar naprawić lub wymienić, po 4 zawsze pilnuj byś miał odpowiedz w dyskusji przed uplywem 24h od ost wpisu kupującego. Po 5 skoro odpisałeś w dyskusji że ma przysłać towar to liczysz od tego momentu 14dni ost dnia jak nie przyśle to piszesz w dyskusji reklamacja odrzucona z powodu nieprzysłania reklamowanego towaru
Wielkie dzięki. Pozdrawiam - wszystkiego dobrego