anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam zaznaczone dwie opcje sprzedaży, licytacja oraz KUP teraz, nie widać KUP TERAZ na aukcji.

licytacje24eu
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, jestem początkującym sprzedawcą, mianowicie mam wystawione kilka produktów z opcją licytacji oraz KUP TERAZ. Niestety nie wyświetla mi się na aukcji opcja kup teraz tylko sama licytacja, a w moim panelu jest ustawiona opcja kup teraz i mam ją wprowadzone. Dlaczego nie ma tych dwóch form sprzedaży na aukcji ? Przykładowa aukcja : Lampa ścienna Mullins up & Downlight 12849006689 - Allegro.pl . W systemie mam opcję kup teraz za 150 zł a na aukcji tego nie ma. Niektórym nie chce się czekać do zakończenia licytacji i pragną kupić od razu, więc chyba powinno się wyświetlać ? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@licytacje24eu Cześć. W tej ofercie nie określiłeś ceny minimalnej i dlatego nie ma opcji "Kup teraz"

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

radullus
#8 Zapaleniec#

Mam identyczny problem. Wystawiłem aukcje z licytacjami i opcja kup teraz.  Ustawiłem wsystkie pola z cenami i opcji kup teraz niema.
przykład aukcji.
https://allegro.pl/oferta/procesor-amd-phenom-ii-x6-1090t-6-x-3-2-ghz-14310683639#
https://allegro.pl/offer/14310683639

radullus_1-1694708331772.png

Edit:

Jeśli cenę minimalna jest wymagana do takiej aukcji. powinien odpowiedni wariator ostrzegać o tym na stornie do zakładania aukcji. 

 




oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak ma kupujący klikną Kup teraz jak nie wiadomo za ile?

oznacz moderatorów

radullus
#8 Zapaleniec#

radullus_0-1694717750276.png

Wiadomo za ile. bo określam cenę przy której jestem wystarczająco zadowolony. że jestem skłonny zakończyć licytację wcześniej. 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#