Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam następujący problem. Sprzedałem produkt a kupujący wybrał opcję dostawy inpost paczkomat. Jestem zarejestrowany w menedżerze inposta i wydaje mi się, że wszystkie pozostałe warunki także spełniam, Jednak nie mam możliwości wygenerowania etykiety , wciąż wyskakuje informacja o konieczności dodania umowy. Etykietę wygenerowałem bezpośrednio z Menedżera inpost. Zależy mi na bezpośrednim przekierowaniu z allegro. Przy poprzedniej wysyłce inpost paczkomaty była taka możliwość, ale była to wysyłka smart( czy to ma jakieś znaczenie w sprawie?) Będę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wdzięczny za pomoc
była to wysyłka smart( czy to ma jakieś znaczenie w sprawie oczywiście że ma znaczenie.