anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Manager nie zacZytuje przesylki

Endless_feeling
#7 Wielbiciel#

Kupujący kupił przedmiot w niedziele wieczorem,  do dziś inpost manager nie umie zaczytać tej transakcji. Obsługa inpostu nie umie mi pomóc ani wyjaśnić dlaczego tak.  Pisałam do klienta smsy ,  wiadomość na allegro i próbowałam dzwonić- zero odzewu.  Adres na Warszawę ale numer brytyjski. 

 Moje pytanie- nadać czymkolwiek byle wyslac czy zwrócić wpłatę i się nie denerwować? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Endless_feeling W takim wypadku masz dwie możliwości - możesz nadać przesyłkę poza Allegro i dodać jej numer do zamówienia lub anulować to zamówienie i zwrócić kupującemu środki. W drugim przypadku złóż wniosek o zwrot prowizji, wtedy zamówienie zostanie automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Endless_feeling popraw numer telefonu musi być polska komórka !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Endless_feeling
#7 Wielbiciel#

Ale jak to zrobić? Nie widzę opcji edytowania danych klienta 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Nie zrobisz tego bez kontaktu z klientem. Podanie innego numeru nie jest dobrym rozwiązaniem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów