Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił przedmiot w niedziele wieczorem, do dziś inpost manager nie umie zaczytać tej transakcji. Obsługa inpostu nie umie mi pomóc ani wyjaśnić dlaczego tak. Pisałam do klienta smsy , wiadomość na allegro i próbowałam dzwonić- zero odzewu. Adres na Warszawę ale numer brytyjski.
Moje pytanie- nadać czymkolwiek byle wyslac czy zwrócić wpłatę i się nie denerwować?
@Endless_feeling W takim wypadku masz dwie możliwości - możesz nadać przesyłkę poza Allegro i dodać jej numer do zamówienia lub anulować to zamówienie i zwrócić kupującemu środki. W drugim przypadku złóż wniosek o zwrot prowizji, wtedy zamówienie zostanie automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży. 🙂
@Endless_feeling popraw numer telefonu musi być polska komórka !
Ale jak to zrobić? Nie widzę opcji edytowania danych klienta
@kostas11 Nie zrobisz tego bez kontaktu z klientem. Podanie innego numeru nie jest dobrym rozwiązaniem.