Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po weryfikacji konta pojawia się wiadomość "informacja o tej marce nie znajduje się na oficjalnych stronach zajmujących się rejestrowaniem marek" Co zrobić w tym przypadku?
@TOOLVIA Twoje konto jest aktywne i zweryfikowane. Rozumiem, że chciałeś dodać markę do jakieś kategorii i wtedy otrzymałaś cytowany komunikat. Jeśli marka, którą chciałeś dodać jest na oficjalnych stronach zajmujących się rejestracją marek, podeślij proszę odpowiednie linki oraz napisz do jakiej kategorii chciałeś ją dodać.
Dzień dobry,
moja marka nie jest na oficjalnych stronach, które zajmują się rejestracją marek. Czy w tym wypadku mogę coś z tym zrobić?
@TOOLVIA żeby dodać markę potrzebne jest podanie nam:
Gdzie mogę przesłać takie informacje?
@TOOLVIA możesz je przesłać przez Sales Center, wybierając z menu bocznego Asortyment, następnie “Zgłoszenie zmian” i uzupełnij dane w zakładce Zgłoś wartość parametru. Twoje zgłoszenie trafi wtedy bezpośrednio do zespołu, odpowiadającego za wartości w parametrze marka. 😊