anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Masakra z przygotowaniem wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
origami82
#8 Zapaleniec#

Podkreślam nigdy nie miałem problemu żeby dokonać prostej czynności jak nadanie przesyłki przez allegro inpost. Do dziś... Sprzedałem telefon, klient wybrał metodę płatności Allegro Inpost, zapłacił grzecznie poprzez allegro finanse (PayU: 87a3bb61-e717-11ea-a79a-57186f303161).
Teraz tak:
- w allegro "dane dostawy jak widać pusto"
- gdzieś tam dalej w szczegółach, że nieopłacona
- logując się do Inpost w zakładce Allegro niby widzę przesyłkę, ale nie mogę z nią nic zrobić ! Dostaje komunikat, że zamówienie nie istnieje. 

 

origami82_1-1598422475602.png

Handluje na allegro 20 lat, jeszcze takich cyrków nie widziałem. Z roku na rok utrudniają ze sobą kontakt do granic możliwości, żadnego telefonu alarmowego, maila. Był formularz, teraz nawet to ciężko znaleźć tylko jakieś miniforum. Dramat. 

Jeśli osoba po studiach informatycznych z 12 letnim stażem jako webmaster ma problemy z obsługą Waszego systemu to jak ma sobie poradzić Stefan Kowalski ???

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@origami82 sprawa jest prosta- dopóki status jest nie opłacony, nie wygenerujesz etykiety.Po opłaceniu- z automatu dane są przesyłane do inpost

U mnie mam trzy zamówienia nie opłacone z przesyłką inpost paczkomaty i nie ma ich w systemie inpostu.

oznacz moderatorów
origami82
#8 Zapaleniec#

Problem w tym, że jest opłacona, i gość wybrał metodę dostawy - mam potwierdzenia mailowe a tu jest napisane że nie wybrał i nieopłacone. Masakra to mało powiedziane.

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@origami82 Jaką dostawę wybrał paczkomaty- kurier? jeżeli kurier to trzeba jeszcze rozwinąć takie coś-najpierw to w kółeczku, potem szukaj

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@pulkownik66 - "kółeczko" mówisz....... 🙂 Przypomina mi coś innego 🙂

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@terazauto No wiesz- mówisz o zupie, myślisz o d....e. Takie cóś na szypko mi wyszedło.😂

Zresztą- nie od razu koło wymyślili, że to koło.

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

hehe 🙂 dobre 🙂

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@origami82 Przesyłam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
origami82
#8 Zapaleniec#

Kupujący wybrał dobrze paczkomat. Zapłacił. W zamówieniach widzę status "NOWA", nie wybrano metody dostawy (!). 
W Inpost widzę przesyłkę ale jak próbuję kliknąć "przygotuj" dostaję komunikat w stylu "brak takiego zamówienia".

Allegro na czacie potwierdziło, że mają kolejne zgłoszenia w tej sprawie.
To jest tak "szybko szybko szybko, nowe funkcje" nie ma czasu na testy a później ludzie cierpią. Tak jest w każdej firmie, u nas to samo.

 

origami82_0-1598426002008.pngorigami82_1-1598426036567.pngorigami82_2-1598426145471.png

 

oznacz moderatorów
giftshop7
#8 Zapaleniec#

Witam,

Ja tez mam dzisiaj podobny problem. Dokonano zakupu wczoraj późnym wieczorem, zakup zassało mi do BaseLinkera i nawet jest widoczny w Menedzerzy Sprzedaży allegro, jest wpłata na liście wpłat od kupujących, a w zakładce zamówienia na allegro PUSTO, nie ma zakupu.

Co za tym idzie nie mogę przygotowac etykiety na paczkomat, bo wywala błąd w paczkomaty inpost, że nie ma takie zamówienia, mimo iż ściagnęło dane zakupu do wysyłki.

Sprawa zgłoszona do allegro. Czekam na odpowiedź. 

oznacz moderatorów
origami82
#8 Zapaleniec#

Mamy dokładnie ten sam problem i też zakup wczoraj późnym wieczorem. Zgłosiłem do allegro i do Inpost. Nie pojmuję po co wprowadzają co chwilę jakieś zmiany i unowocześnienia skoro nad tym nikt nie panuje. 

A mam wysyłkę w ciągu 24h na aukcji. Mam nadzieję, że wnet rozwiążą problem.
Najlepsza telefoniczna obsługa w Inpost 'nie mogę Panu pomóc, proszę napisać maila'. Pytam po co, wszystko Pani powiedziałem. "Nie mogę Panu pomóc, proszę napisać maila...".

oznacz moderatorów
Dreptaki_sklep
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Niestety też mam taki problem. Wczoraj wieczorem klient kupił produkt, zapłacił, wybrał sposób wysyłki. Dostałem maila z potwierdzeniem zakupu, w menedżerze sprzedaży widać zakup ale inpost nie widzi zamówienia, nie ma go też w zakładce ZAMÓWIENIA. Dokładnie jak wyżej - nie można nadać przesyłki. Też czekam na informację od Allegro.

oznacz moderatorów
giftshop7
#8 Zapaleniec#

Też mam wysyłkę 24h, więc niestety jak do ok 12:00 nie rozwiążą problemu nadam paczkę na paczkomat osobno i dołożę z własnej kieszenia do (8,99). 

oznacz moderatorów
Rolmetsc
#9 Pomysłodawca#

U mnie podobnie, najlepsze że klient zrobił zakup w dwóch ofertach, pierwsza jest widoczna w zakładce zamówienia, a druga już nie. Zgłoszone i czekam aż to naprawią.

oznacz moderatorów
origami82
#8 Zapaleniec#

Wygląda na to, że właśnie naprawili.

oznacz moderatorów
FH2020
#11 Animator#

Nie naprawili, bo ja nadal nie mam zamówienia w panelu zamówień.

oznacz moderatorów
giftshop7
#8 Zapaleniec#

Dostała odpowiedź z allegro:

"Witam ponownie!

Otrzymałam informację od przewoźnika InPost, który zasugerował, że najlepszym wyjściem w tym przypadku będzie bezpośredni kontakt z opiekunem handlowym."

 

Ogólnie skwituje to tak: SPYCHOLOGIA. Serio nie widzią, że problem jest na Allegro, bo nie ma w zamówieniach danego zakupu i dlatego nie moge wygenerować etykiety. Zanim się ktos teraz z inpostu odezwie to nie zdąże dzisiaj tej paczki puścic. Ręcę opadają...

 

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

Mistrzostwo świata!!!

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Już się bałem, że będę musiał dziś dzwonić po ludziach, ale okazuje się, że akurat u mnie wszystko jest w porządku. Zamówienia sprzed 9, 4 godzin i te chwilę temu zaciągają się poprawnie, smartowe i nie smartowe, ale jest opóźnienie. Dziwne to wszystko, jakieś ciągłe awarie ostatnio. To poczta nie działa z przesyłkami allegro, to inpost szwankuje przy paczkomatach allegro, wyświetlenia nie działają... masakra jakaś.

oznacz moderatorów