anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Menager paczek inpost- brak wygenerowanej paczki

Chris-01
#1 Nowicjusz#

Mam problem z menager paczek inpost. Rano zaimportowałem paczkę ale teraz chciałem  na innym komputerze wygenrować etykiete jednak nigdzie tego zlecenia na menegerze nie widzę. Czy jest ktoś w stanie pomóc?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Chris-01 a właściwymi danymi się logujesz?

oznacz moderatorów

Chris-01
#1 Nowicjusz#

tak , konto mam dobrze powiązane

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Chris-01 Cześć. Poszukaj przesyłki za pomocą filtra "utworzone". Dodatkowo zweryfikuj, czy na pewno jesteś zalogowany na właściwe konto.

Jeśli nie uda Ci się zlokalizować paczki, to skontaktuj się z InPost: https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów

Chris-01
#1 Nowicjusz#

w sekcji wygenerowane mam przesyłke sprzed miesiąca wiec to nie ta.. Konto mam jedno na allegro 

oznacz moderatorów