anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Minusowe punkty

Handbjerg_
#7 Wielbiciel#

Mam minusowe punkty za wysyłkę i te które były wysłane na czas nie są liczone do jakości sprzedaży. Przesyłki były wysyłane na czas ale nie posiadałem smart więc wysylalem je samodzielnie i dodawałem numer przesyłki do zamówienia . Teraz nie moge mieć smart ponieważ jestem poniżej poziomu neutralnego chociaż zamówienia były wysyłane na czas. Kupujący dostają powiadomienie ze wysyłka jest opóźniona, a przesyłki przychodzą na czas. Czy można rozwiązać ten problem? Ponieważ cały czas dostaje minusowe punkty i nigdy w ten sposób nie wejdę powyżej neutralnego poziomu, pozdrawiam 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Handbjerg_. Aby przesyłki poprawnie zliczały się do Twoich statystyk, musisz przestrzegać poniższych kroków:

  • Korzystaj z usług zintegrowanych przewoźników. Tylko w ich przypadku jesteśmy w stanie sprawdzać statusy wysłanych przez Ciebie przesyłek.
  • Jeśli korzystasz z zewnętrznych narzędzi do obsługi zamówień lub własnego systemu e-commerce, sprawdź, czy są one poprawnie połączone z Twoim kontem Allegro.
  • Jeśli wysyłasz zamówienia za pośrednictwem przewoźników, dla których automatycznie pobieramy numery listów przewozowych i numery przesyłek, ale nie wysyłasz zamówień przez Wysyłam z Allegro – zawsze przekazuj poprawny zamaskowany adres mejlowy.
  • Jeśli wysyłasz zamówienia za pośrednictwem przewoźników, dla których automatycznie pobieramy tylko statusy przesyłek – korzystaj z narzędzi, które są zintegrowane z Allegro lub API Allegro i poprawnie dodawaj numer listu przewozowego do zamówienia.

 Listę zintegrowanych przewoźników oraz szczegóły nadań znajdziesz w tym artykule

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Handbjerg_
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź, korzystałem zawsze z InPost. Tylko teraz pytanie co z punktami ujemnymi jeżeli przesyłki były na czas. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Handbjerg_, z jakiego dokładnie narzędzia korzystałeś przy generowaniu etykiet? Czy podczas tworzenia przesyłek poprawnie przekazywałeś maskowane adresy mailowe z zamówień?  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Handbjerg_
#7 Wielbiciel#

Na stronie impostu 

oznacz moderatorów

Handbjerg_
#7 Wielbiciel#

Pisałem zawsze allegromail użytkownika który zakupił 

oznacz moderatorów

Handbjerg_
#7 Wielbiciel#

Czyli nic z tym nie można zrobić w takim razie ?

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Handbjerg_, dziękuje za informacje, które przekazałeś. Konsultujemy Twoją sprawę z odpowiednim zespołem i wrócimy jak tylko otrzymamy więcej szczegółów.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Handbjerg_, wracam z odpowiedzią.
Po kontakcie z przewoźnikiem otrzymaliśmy informację, że w sposobie nadawania paczek pojawiały się błędy. Dla przykładu:

  • 630727498581068049484695 - przesyłka została nadana jako szybki zwrot w aplikacji.
  • 673260498545759115271551 - wybrany został niewłaściwy serwis - Paczkomat Standard.

Przy nadawaniu paczek InPost należy zwrócić uwagę, czy używamy serwis Allegro. Jeśli posiadasz dodatkowe pytania w tej sprawie, to należałoby skontaktować się bezpośrednio z InPost 🙂


Alternatywnie, zachęcam do skorzystania z Wysyłam z Allegro, dzięki temu będziemy mogli bezpośrednio pomóc.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Handbjerg_

Pytanie jaką opcję wysyłki wybrał kupujący, a jaką wysłałeś. "Allegro Paczkomaty Inpost" i "Inpost Paczkomaty", to dwie różne usługi. 

oznacz moderatorów