Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzien dobry.
czy z tego miejsca mogę poprosić moderatorów o wejście do sporu założonego przez klienta?
klient upiera się iż paczka nie została przez nas nadana. Gdzie czarno na białym ma po szczegółowym wejściu na stronę przewoźnika.
zostala nadana przez nas w czwartek i do tej pory nie została odebrana przez kuriera dpd z punktu. Stad po śledzeniu przez samo allegro wciąż jest „w przygotowaniu”
pozdrawiam
@OctagonOpole to normalne, allegro uznaje takie przesyłki za nie nadane.
Z doświadczenia wiem, że jeżeli punkt nadań znajduje się w "niewygodnym" dla kuriera miejscu to częściej niż raz w tygodniu tam nie bywa.
Nigdy nie było problemów z tym punktem i paczki zostały zabierane codziennie. Akurat teraz wystąpił taki problem ze poprostu nie zostały.
aczkolwiek nie chodzi tutaj o to.
poprostu jest napisane - czarno na białym po śledzeniu ze przesyłka została nadana, a klient upiera się że nie. Dostarczane dowody dodatkowo nie wystarczają, chciałbym by allegro dodało swoje 2 grosze i wytłumaczyły jasno sprawę bo zaczyna ze mnie już uchodzić życie :))
pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz
@OctagonOpole Rozumiem, że chodzi o zamówienie numer bb08ec90-4764-11ee-a5c5-7d97f9370c73?
Dokładnie tak
@OctagonOpole Dzięki, zaraz ktoś wypowie się w dyskusji
Bardzo dziękuje za zainteresowanie oraz zaangażowanie