Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
可能存在对本店的恶意投诉
我们怀疑这是我们的竞争对手的恶意行为。
昨天有顾客下了10多个订单
我没有联系我们,也没有得到退款,我只是直接投诉。
ALLEgro最受尊敬的团队,希望您能给我们一个公平的报价!
Na pochwały to trzeba sobie zasłużyć dobrą i rzetelną obsługą klienta a skargi spadają na każdego za każdy problem z transakcją. Obrazków nie widzimy do czasu zatwierdzenia ,napisz coś dokładniej tylko po naszemu bez tych "krzaczków" .
@kolekcjoner608 klasyczna sytuacja , mało ocen , negatyw , spadek poziomu jakości do nieakceptowalnego
@zhengxiongaifu dogadaj się z klientam tak , żeby był zadowolony , przy tym poziomie jakości czeka Cię blokada sprzedaży w najbloższych dniach
Dostaliście jedną, średnio pozytywną ocenę od klienta to Wam ogólna ocena Allergo spadła. Nie ma co tworzyć teorii spiskowych o konkurencji, tylko sprzedawać uczciwy towar. Teraz trzeba się albo dogadać z klientem, żeby zmienił ocenę na bardzo dobrą, albo zdobyć na wiele bardzo dobrych ocen od innych klientów.