anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mogą pojawić się złośliwe skargi na nasz sklep

zhengxiongaifu
#7 Wielbiciel#

可能存在对本店的恶意投诉

我们怀疑这是我们的竞争对手的恶意行为。

昨天有顾客下了10多个订单


我没有联系我们,也没有得到退款,我只是直接投诉。

ALLEgro最受尊敬的团队,希望您能给我们一个公平的报价!

 

1.png

 

2.png

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Na pochwały to trzeba sobie zasłużyć dobrą i rzetelną obsługą klienta a skargi spadają na każdego za każdy problem z transakcją. Obrazków nie widzimy do czasu zatwierdzenia ,napisz coś dokładniej tylko po naszemu bez tych "krzaczków" .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 klasyczna sytuacja , mało ocen , negatyw , spadek poziomu jakości do nieakceptowalnego 

@zhengxiongaifu dogadaj się z klientam tak , żeby był zadowolony , przy tym poziomie jakości czeka Cię blokada sprzedaży w najbloższych dniach 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#10 Popularyzator#

Dostaliście jedną, średnio pozytywną ocenę od klienta to Wam ogólna ocena Allergo spadła. Nie ma co tworzyć teorii spiskowych o konkurencji, tylko sprzedawać uczciwy towar. Teraz trzeba się albo dogadać z klientem, żeby zmienił ocenę na bardzo dobrą, albo zdobyć na wiele bardzo dobrych ocen od innych klientów.

oznacz moderatorów