Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Klient zamówi silnik , odebrał w poniedziałek we wtorek zgłasza ze nie otrzymał towaru który zamówił. Wysłać dwa zdjęcia - ceramika pęknięta , uszkodzona ,zdjęta metalowa obudowa- już na zdjęciach widzimy ze towar nie jest nasz. Poprosiłam o odesłanie . W dniu wczorajszym silnik trafił do nas. Plomby w miejscu metalowej obudowy uszkodzone odklejone i pozrywane ale dodam ze silnik odesłany z zalozoaą obudowa a na zdjęciu brak obudowy. Uważam ze była ingerencja i podmiana silnika dlatego te plomby są uszkodzone a w miejscy gdzie jest łączenie ceramiki z metalem brak jakikolwiek uszkodzeń. Proszę o pomoc bo nie wiem jak rozwiązać dobrze ta sutacje
@DoReMa otrzymałeś towar do reklamacji , teraz musisz się do niej odnieść ... PAMIĘTAJ !!! masz na odpowiedź 14 dni od zgłoszenia wady . Jak rozwiązać ? jeśli uważasz ,że klient przekroczył uprawnienia odrzuć reklamację i wezwij go do odbioru towaru , który de-facto należy do niego .
@DoReMa Jeśli masz dowody, że towar który otrzymałeś nie jest tym który wysłałeś odrzuć reklamację i poproś kupującego o odbiór jego własności.
Na ten moment lepiej nie informować kupującego jak poznałeś, że towar odesłany nie jest tym co sprzedałeś.
@DoReMa Kupujący skalda reklamację więc musisz ją rozpatrzyć w terminie 14-dniowym, jeżeli masz dowody ze to nie wasz silnik reklamację odrzucasz i uzasadniasz, nie masz to przyjmujesz.
Zdjęcia odesłanego silnika
Zdjęcie klijenta
W innym wątku Ci wszystko wyjaśniliśmy, masz dowód że to nie twój silnik i jest to reklamacją, odrzuć ją. Musisz się liczyć z komentarzem!
Dziekuje za odpowiedz .
Dodam ze jesli podmienil towar to jest to oszustwo art 286kk do zgloszenia na policje a jak policja znajdzie dowody to grozi do 8latek odsiadki z czego taki glupi kupujacy nijak nie zdaje sobie sprawy az go prawo w tylek nie capnie