Moja firma nie może zaoferować usługę "szybka dostawa". W jaki sposób to uwidocznić na stronie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jesteśmy węgierską firmą. Nie jesteśmy w stanie zaoferować swoim klientom w Polsce usługi szybiej dostawy. Jednak wydaje się, że Allegro nie bierze pod uwagę tego faktu oceniając jakość sprzedaży, gdzie w tym segmencie otrzymaliśmy bardzo mało punktów, co wpływa na całkowitą ocenę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hoppline polecam ten artykuł, z którego dowiesz się jakie informacje możesz znaleźć w panelu dotyczącym Twojej sprzedaży i jak poprawić swoje wskaźniki. Sprawdziłam Twoje aktualne statystyki i zwróć uwagę przede wszystkim uwagę na wskaźnik "terminowe odpowiedzi w dyskusjach". Tutaj przeczytasz o tym więcej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry! Dziękuję za pomoc. Czy można w jakiś sposób brać pod uwagę, że jako zagraniczna firma nie jesteśmy w stanie zaoferować obsługi "szybka dostawa"?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Hoppline Przykro mi, ale nie ma możliwości, by wyłączyć ten obszar w jakości sprzedaży. Za szybką dostawę możesz otrzymać dodatkowe punkty. Przy braku udostępniania tego typu dostawy nie karzemy ujemnymi punktami. Po prostu ich nie otrzymasz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ odpowiedź godna polityka 😉
@Hoppline Nic z tym nie zrobisz. Allegro nie obchodzi czy jesteś w stanie spełnić te wymagania, będziesz w gorszej pozycji od innych sprzedawców ale jedynym wyjściem jest ten fakt zaakceptować i starać się wypromować w inny sposób niż szybkie dostawy.