anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja sprzedaż/Udostępnij metody dostawy

swkacper
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry!

Przychodzę z dwoma nurtującymi mnie pytaniami na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi:

1.  jeśli dobrze pamiętam to 1 marca wystartowała akcja - udostępnij metody dostawy na Słowację i Czechy i zyskaj nawet 500 wyróżnień. Postąpiłem zgodnie z instrukcjami i rzeczywiście jakoś w połowie kwietnia dostałem pakiet 200 wyróżnień, natomiast warunki spełniałem dalej i o ile dobrze pamiętam to do końca maja powinien zostać przyznany kolejny pakiet za spełnione warunki marzec-kwiecień. Ja warunki spełniałem i otrzymałem 200 wyróżnień za marzec i chciałbym zapytać czy któryś z moderatorów wie gdzie może leżeć przyczyna, że nie otrzymałem kolejnego pakietu albo mógłby sprawdzić po moim profilu z jakiego powodu nie zostało przyznane?

2. pytanie dotyczy zakładki "moja sprzedaż" i obrót - czy po zrealizowanych zwrotach towaru Allegro odejmuje od obrotu tą kwotę albo po sytuacjach typu "kupujący anulował"? Zdarzały się sytuacje, że klient opłacił zamówienie i za 30 sekund anulował i nie wiem czy Allegro odejmuje tą kwotę od obrotu oraz czy zamówienia nieopłacone typu "płatność rozpoczęta" też są wliczane?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@swkacper a regulamin przeczytany https://allegro.pl/regulaminy/dodaj-eksportowe-metody-dostawy-do-swoich-ofert-sprzedawaj-za-granice-... tam są progi i wymogi 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

swkacper
#8 Zapaleniec#

Właśnie, że przeczytany i ja spełniłem wymagania 😄

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@swkacper konsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko się czegoś dowiem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

swkacper
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Przypominam się w tym temacie 😉

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@swkacper przepraszam, że musiałeś czekać! Już jestem z odpowiedzią. 
1. Zgodnie z regulaminem można otrzymać Pakiet Wyróżnień tylko raz w Okresie Promocji niezależnie od liczby etapów, w których uczestnik spełnia kryteria (punkt 18). Więc nie było tutaj błędu. Otrzymałeś jeden pakiet i to jest prawidłowe działanie. 🙂
2. W sekcji finansowej w panelu "Moja Sprzedaż" obrót to liczba skorygowana o zwrócone i anulowane zamówienia. Płatność rozpoczęta nie jest brana pod uwagę. W Trade Analytics pokazujemy kwotę pełną, czyli nieskorygowaną o zwroty, itp. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów