anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje dane do przelewów są ciągle odrzucane.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Dudziaky07
#7 Wielbiciel#

Witam, od miesiąca próbuję ustawić na Allegro automatyczne wypłaty, lecz ciągle przychodzą mi maile z informacją o odrzuceniu danych. 

"(Dudziaky07), odrzuciliśmy Twoje dane do aktywacji Usługi Przelewy24" 
"Twoja usługa Przelewy24 nie została aktywowana. Powodem odrzucenia aktywacji usługi może być brak przesłania wymaganych dokumentów lub niezgodność rachunku płatniczego."

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dudziaky07 Cześć 🙂 Skontaktuję się z Operatorem i dopytam o powód negatywnej weryfikacji danych. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dudziaky07 Twój numer rachunku na koncie Allegro nie zgadza się numerem rachunku, z którego przychodzi przelew. Popraw proszę numer rachunku w tej zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat 🙂 

oznacz moderatorów
Dudziaky07
#7 Wielbiciel#

Racja! Nie wpadłem, że mogłem podać nie te konto.
Dziękuję za pomoc! Pozdrawiam 😄

oznacz moderatorów