Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, mam pytanie odnośnie formy nękania przez kupującego, oferuję aukcję z stworzeniem indywidualnego projektu logo. W pierwszym złożonym zamówieniu kupujący, po otrzymaniu propozycji projektu zaprzeczył swoim wcześniejszym słowom dotyczących wytycznych projektu. Po zacytowaniu oraz ukazaniu screenshotów kupującemu o tym że zaprzecza sam sobie nie odpowiedział na to. Zarzucając mi wszystko i to że zmarnował czas. Jako że wyczułem że jest to osoba z którą się nie dogadam zaproponowałem oraz zwróciłem natychmiast ( tego samego dnia) całość poniesionych kosztów pomimo że nie musiałem tego robić - projekt był indywidualną pracą stworzoną pod ściśle wytyczne kupującego. Kupujący wystawił ocenę zgodności 1/5 gwiazdek oraz podał nr konta do zwrotu środków. Tego samego dnia jak gdyby nic ponownie złożył oraz opłacił zamówienie, wysłałem wiadomość z zapytaniem czy omyłkowo ponownie złożył zamówienie na co nie odpisał, a ponownie przesłał te same wytyczne do projektu. Mam duże przeczucie że ponownie będzie chciał zaszkodzić mojej reputacji, stąd zwróciłem środki poprzez PayU oraz anulowałem zakup, a kupującego dodałem do listy niechcianych kupujących. Proszę o pomoc w tej sytuacji czy jeżeli osoba ta znów wystawi ocenę transakcji, będę mógł liczyć na pomoc Allegro w usnięciu opinii, ewidentnie osobie tej nie zależy na współpracy nie odpisując na zadane pytania, które są kluczowe w realizacji projektu jakim jest logo.
Zupełnie niepotrzebnie zwracałeś mu środki za pierwszym razem, jak widać nie uchroniło to przed negatywem, a jeszcze chętniej wzmogło apetyt na dłuższy kontakt.
Gdybyś mu nie zwrócił kosztów zapewne drugi raz by nie kupił, nic tak nie boli jak pieniądze.
Allegro nie usunie negatywa, ale możesz próbować sił w pertraktacji i dogadaniu się z klientem, bo on taki komentarz może zmienić.
A jak wyglądałaby sprawa jakby nie oddal środków? następne konto????😛
Allegro ma totalnie w poważaniu swoich klientów ale tylko tych SPRZEDAJĄCYCH dla nich kupujący to święta krowa nienaruszalna. Może ci wystawić negatyw i nic z tym nie zrobisz. Trzeba było nie zwracać to by ci chociaż fundusze zostały na otarcie łez. Mam podobnie tłumaczysz imbecylowi żeby nie montował towaru bo będą potrącenia a on i tak udaje że "zabezpieczenie" mu odpadło w locie. Trzeba się przyzwyczaić i dobrze bez emocji opisz tego negatywa może zdziałać więcej niż jego debila opinia.
@TEXgaming Przykro mi, ale nie mogę zapewnić Cię, że usuniemy komentarz jeśli nie został jeszcze wystawiony. Każda sprawa dotycząca usunięcia danej oceny jest rozpatrywana indywidualnie, ale ogólne zasady, kiedy możemy ingerować znajdziesz tutaj. Jeśli chodzi natomiast o ogólny wpływ ocen od tego kupującego na Twoją działalność to mamy mechanizm, który sprawdza, czy otrzymałeś już od danego kupującego ocenę w ciągu ostatnich 7 dni (taką, która się liczyła). Jeśli tak, to do średniej ocen będzie liczyć się tylko ta pierwsza.