Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Przez pomyłkę klient otrzymał niewłaściwy produkt. Chcę nadać etykietę z przesyłką zwrotną. Jaki jest koszt dodatkowej usługi? Czy klient powinien wydrukować jakąś etykietę na paczkę czy też kurier będzie miał gotową etykietę? Korzystam z DPD.
Pozdrawiam
@Hotdrop Cześć. 🙂 Czy to zamówienie było ze Smartem? Jeśli tak, to kupujący może samodzielnie zwrócić produkt bez dodatkowych opłat. 🙂
Oczywiście możesz również zamówić kuriera lub wysłać etykietę do zwrotu do klienta. Taką etykietę wygenerujesz poza Allegro.
Zamówienie z allegro Smart, chcę nadać właściwy produkt i żeby kurier odrazu odebrał niewłaściwy. Chciałbym wiedzieć jak działa opcja przesyłki zwrotnej w wysyłam z allegro.
@Hotdrop Żeby ten zwrot był darmowy, kupujący musi zgłosić zwrot zamówienia i złożyć nowe.
Oczywiście możesz samodzielnie umówić kuriera po odbiór błędnie wysłanej paczki od kupującego. Zlecenie jest wtedy w Twoim zakresie.
Właściwy produkt możesz ponownie nadać w Allegro przez zakładkę Zamówienia, jednak koszt wysyłki będzie po zwykłych stawkach, a nie Smart, jeśli do zamówienia była tylko 1 etykieta Smartowa.
W Wysyłam z Allegro nie ma możliwości połączenia usługi dostawy i odbioru. Ewentualnie umawiając odbiór błędnej przesyłki, możesz poprosić o jej odbiór w dniu dostawy nowej paczki.
Najlepsze rozwiązanie to kupujący robi zwrot, robi nowe zamówienie i sprawa rozwiązana. Możesz także podesłać kuriera z właściwym towarem a kupujący zwróci kurierowi ten nie właściwy.