Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nadalem paczkę InPost samodzielnie płacąc 16,99 za nią do kupującego. Na allegro produkt mój widnieje ciągle jako "oczekuje na nadanie" i teraz moje pytanie brzmi - czy kupujący może jakoś obejść system i domagać się od allegro zwrotu pieniędzy za "niewysłany" produkt, który mu wysłałem? Chciałbym oznaczyć tę paczkę już jako nadaną. Pierwszy raz coś sprzedawałem na allegro lokalnie i nie zwróciłem uwagi na możliwość wydrukowania etykiety do paczki.
@BigB9y na razie to ty pominąłeś system 😀 napisz na czacie wiadomość do kupującego z numerem paczki.
Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
@BigB9y Teoretycznie taka możliwość istnieje i niejeden "cwaniak" się na taką możliwość skusi.
Ale ty masz dowód nadania, masz opcję śledzenia przesyłki na stronie InPost, zachowaj sobie te dowody, nawet zrzuty ekranu i zawsze możesz przedstawić w dyskusji gdyby odbiorca stawiał jakieś zarzuty.
Dzięki za odpowiedź. Zrobiłem jak poleciłeś. Pozdrawiam
Ale powiadomić klienta tak jak radzi @Client:44052296 też powinieneś, bo potem powie że nie odebrał bo nie wiedział...
Oczywiście zrobiłem tak i będę prowadził dalszą rozmowę na allegro z kupującym, żeby sam napisał w wiadomości, że odebrał paczkę, produkt jest sprawny itp
@BigB9y na Lokalnie nic nie dodasz, i nie zmieniasz na wysłane, jak wysyłka była we własnym zakresie, jedynie co to jak były udostępnione paczki Allegro Paczkomat InPost czy Allegro One Box tu wydrukujesz etykietę w dobrej cenie z poziomu konta i będzie widać w systemie, jak był to udostępniony Paczkomat InPost czy inny kurier, wystarczy podać w wiadomości numer paczki i w mieć go zapisanego, zawsze można sprawdzić potem w systemie śledzenia że odebrane 🙂
Zdarzają się cwaniaki ale masz dowód nadania o bez problemu się wytłumaczysz 🙂
To jestem dobrej myśli. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam