anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nadanie przesyłki - problem z logowaniem w inpost

Client:40670461
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Chcę wysłać przesyłkę do kupującego, klikam w "nadaj przesyłkę", przenosi mnie na stronę in post i zaczyna się problem. Po wpisaniu niezbędnych danych ciągle wyskakuje pytanie, czy kliknęłam w link trzymany w mailu - żaden link nie przychodzi (tak, sprawdzam spam). Nie mogę ani się zalogować ani od nowa zarejestrować...

Pomóżcie... Co robię nie tak...?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40670461 Sprawdź w tym poradniku kolejne kroki, które należy wykonać. Mam nadzieję, że to pomoże. Jeśli nie, daj znać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:40670461
#7 Wielbiciel#

Odblokowałam wyskakujące okienka i postępuję zgodnie z poradnikiem, niestety nie otrzymuję żadnego linku aktywacyjnego po rejestracji... 😞

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40670461 najpierw zakładasz rejestrujesz konto w menadżerze paczek a potem łączysz konto allegro z menadżerem według instrukcji

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40670461 nie zapomnij wyłączyć blokady wyskakujących okienek

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Client:40670461,

proszę o skierowanie wiadomości z opisem sytuacji na adres pomoc@inpost.pl. Wiadomość proszę wysłać z adresu, który jest aktualnym loginem do konta oraz podać go w treści maila.

Proszę dodatkowo o sprawdzenie, czy wiadomości e-mail nie trafiły do folderu typu: SPAM, POWIADOMIENIA, OFERTY.

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów