anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nadanie przesyłki - problem z logowaniem w inpost

Client:40670461
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Chcę wysłać przesyłkę do kupującego, klikam w "nadaj przesyłkę", przenosi mnie na stronę in post i zaczyna się problem. Po wpisaniu niezbędnych danych ciągle wyskakuje pytanie, czy kliknęłam w link trzymany w mailu - żaden link nie przychodzi (tak, sprawdzam spam). Nie mogę ani się zalogować ani od nowa zarejestrować...

Pomóżcie... Co robię nie tak...?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40670461 Sprawdź w tym poradniku kolejne kroki, które należy wykonać. Mam nadzieję, że to pomoże. Jeśli nie, daj znać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:40670461
#7 Wielbiciel#

Odblokowałam wyskakujące okienka i postępuję zgodnie z poradnikiem, niestety nie otrzymuję żadnego linku aktywacyjnego po rejestracji... 😞

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40670461 najpierw zakładasz rejestrujesz konto w menadżerze paczek a potem łączysz konto allegro z menadżerem według instrukcji

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40670461 nie zapomnij wyłączyć blokady wyskakujących okienek

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Client:40670461,

proszę o skierowanie wiadomości z opisem sytuacji na adres pomoc@inpost.pl. Wiadomość proszę wysłać z adresu, który jest aktualnym loginem do konta oraz podać go w treści maila.

Proszę dodatkowo o sprawdzenie, czy wiadomości e-mail nie trafiły do folderu typu: SPAM, POWIADOMIENIA, OFERTY.

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów