anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nagły spadek jakości sprzedaży - brak punktów za odpowiedzi

FundacjaAB
#8 Zapaleniec#

Spadło mi 110 punktów za terminowe odpowiedzi i średni czas odpowiedzi. Ostatnie pytanie od klienta było 22.07 i odpowiedziałam po ok 15 minutach. Wklejam fragment raportu z niezrozumiałymi zmianami.raport_jakość sprzedaży 13.08.2024.png

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FundacjaAB wynika to z tego, że nie miałeś pytań od kupujących ani założonych dyskusji. Otrzymałeś punkty w miarach Brak pytań od klientów i Brak wiadomości w Dyskusjach. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Czyli dodatkowa kara za brak pytań i brak dyskusji...

oznacz moderatorów