Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mógłby ktoś proszę sprawdzić i wyjaśnić dlaczego w porównaniu do dnia wczorajszego moje konto dostało -105 punktów jakości sprzedaży? Nic nie jest na minusie...
Dziękuję.
Dowiedzieć się czegoś - ostatnio - od pracowników Allegro graniczy z cudem.
jak to zwykle się dzieje po weekendzie lecą punkty za szybką wysyłkę , masz mało transakcji więc punkty w tej mierze lecą wyraźnie .
Brak transakcji, brak dyskusji, brak zapytań itd- same bzdury.
Dziękuję bardzo za merytoryczne odpowiedzi. Nie widzę w swoich statystykach, aby poleciały punkty za wysyłkę, procent się nie zmienił od wczoraj. Możliwe, że jest coś na rzeczy z tymi zapytaniami zatem.
Zazwyczaj szybciej moderatorzy się odzywają w moich postach niż inni sprzedawcy, więc miło mi, że Państwo poświęcili swój czas. Natomiast nadal poszukuję bardziej konkretnej odpowiedzi. @nat_not Pani Natalio, pomogłaby Pani?
@EQUIMM_dystr to że widzisz w jakości -105 pkt nie oznacza, że tyle punktów zostało odjętych, a jedynie, że w porównaniu do ostatnich 30 dni, masz o tyle punktów mniej.
Minusowe punkty zostały przyznane, za wysyłkę w terminie i dotyczy to dwóch zamówień w ciągu ostatnich 30 dni: 5eab99d0-1c15-11ef-a27f-d50cd1176713 i a5e5bdc0-29ae-11ef-9c71-bd5b3146eb35.
@la_nika Pani Moniko, dziękuję za odpowiedź. Mi chodzi bardziej o wykres "Twój poziom jakości sprzedaży", który mówi "masz o 105 punktów mniej niż wczoraj".
@EQUIMM_dystr to w dalszym ciągu jedynie porównanie. Np. mogło być tak, że 23.05 miałeś więcej zamówień lub dodatkowe punkty w innych miarach, po upływie 30 dni te punkty nie są już brane pod uwagę, więc finalnie masz o xx punktów mniej, ale nie oznacza to, że tyle punktów zostało odjętych.
@EQUIMM_dystr wklej tą tabelkę , albo przestań tam zaglądać bo widzę ,że bardzo się stresujesz , a nie warto tracić zdrowia dla kilku chorych punktow .
@mdrogeria Próbuję tylko zrozumieć mechanizm.
@la_nika Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.