
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mimo posiadania 7 dostaw jako sprzedający w ramach Smart i wypełnienia formularza in post zgodnie z danymi z maila musiałem i tak zapłacić za dostawę do odbiorcy. Nie zrobiłem żadnego błędu, kupujący też prawidłowo wybrał dostawę Smart.
O co chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A dobrze policzyłeś, nie było anulowania, zwrou itd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kubahal6 Cześć ponownie 🙂 Poproszę o numer tego zamówienia, sprawdzę co się stało.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie, to moja pierwsza sprzedaż. Nie wiem jaki numer mam podać? To jest to ogłoszenie gdzie sprzedałem lampy za 700 zł. Wypełniałem formularz bezpośrednio w aplikacji in post podając dane zgodne z danymi z maila i miało automatycznie zrobić darmową dostawę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kubahal6 Czyli chodzi o sprzedaż na Allegro Lokalnie.
Etykiet dla paczek z Allegro Lokalnie nie nadajesz z aplikacji InPost ani z Managera InPost, tylko z Allegro Lokalnie. Podsyłam instrukcję, przyda się: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes... 🙂
W razie dodatkowych pytań daj znać!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok czyli teraz już za późno?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kubahal6 Wciąż możesz wygenerować etykietę z Lokalnie. Nie widzisz takiej możliwości?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moge ale teraz już sam nie wiem czy mam skorzystać z tej dostawy którą opłaciłem czy generować nową etykietę. Czy można anulować to żeby mi chociaż tej dostawy jednej darmowej nie zaliczyło skoro jej nie użyje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kubahal6 Możesz zgłosić się z prośbą do InPost o anulowanie etykiety, za którą zapłaciłeś: https://inpost.pl/pomoc-jak-anulowac-etykiete
A do wysyłki wykorzystaj darmową, smartową etykietę z Lokalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Usunęłaś mój wpis?🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Tak, przeniosłam go do archiwum. @kubahal6 jest nowym sprzedającym na Allegro i bałam się, że może źle zrozumieć Twój komentarz (w sprawie nie chodzi o błędnie wygenerowaną etykietę na Lokalnie, tylko niepotrzebną etykietę utworzoną przez aplikację InPostu - a tej niestety nie mogę usunąć dla sprzedającego 😕 )