Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mimo posiadania 7 dostaw jako sprzedający w ramach Smart i wypełnienia formularza in post zgodnie z danymi z maila musiałem i tak zapłacić za dostawę do odbiorcy. Nie zrobiłem żadnego błędu, kupujący też prawidłowo wybrał dostawę Smart.
O co chodzi?
A dobrze policzyłeś, nie było anulowania, zwrou itd.
@kubahal6 Cześć ponownie 🙂 Poproszę o numer tego zamówienia, sprawdzę co się stało.
Witam ponownie, to moja pierwsza sprzedaż. Nie wiem jaki numer mam podać? To jest to ogłoszenie gdzie sprzedałem lampy za 700 zł. Wypełniałem formularz bezpośrednio w aplikacji in post podając dane zgodne z danymi z maila i miało automatycznie zrobić darmową dostawę.
@kubahal6 Czyli chodzi o sprzedaż na Allegro Lokalnie.
Etykiet dla paczek z Allegro Lokalnie nie nadajesz z aplikacji InPost ani z Managera InPost, tylko z Allegro Lokalnie. Podsyłam instrukcję, przyda się: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes... 🙂
W razie dodatkowych pytań daj znać!
Ok czyli teraz już za późno?
@kubahal6 Wciąż możesz wygenerować etykietę z Lokalnie. Nie widzisz takiej możliwości?
Moge ale teraz już sam nie wiem czy mam skorzystać z tej dostawy którą opłaciłem czy generować nową etykietę. Czy można anulować to żeby mi chociaż tej dostawy jednej darmowej nie zaliczyło skoro jej nie użyje
@kubahal6 Możesz zgłosić się z prośbą do InPost o anulowanie etykiety, za którą zapłaciłeś: https://inpost.pl/pomoc-jak-anulowac-etykiete
A do wysyłki wykorzystaj darmową, smartową etykietę z Lokalnie.
Usunęłaś mój wpis?🤔
@LEW433 Tak, przeniosłam go do archiwum. @kubahal6 jest nowym sprzedającym na Allegro i bałam się, że może źle zrozumieć Twój komentarz (w sprawie nie chodzi o błędnie wygenerowaną etykietę na Lokalnie, tylko niepotrzebną etykietę utworzoną przez aplikację InPostu - a tej niestety nie mogę usunąć dla sprzedającego 😕 )