Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. W dniu 03.01.2022 r. ktoś kupił wystawiony przez mnie przedmiot z opcją "odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze" na allego lokalnie. Klient nie odpowiada na żadne wiadomości e-mail, nie odpisuje na wiadomości poprzez czat allegro, nie można się do niego dodzwonić - info. nie ma takiego numeru. Na allegro oficjalnie przedmiot został sprzedany i została naliczona opłata od transakcji.
Stan faktyczny taki, że sprzęt mam w domu, nie ma się z kim skontaktować, żeby odebrał i zapłacił za zakupiony przedmiot, serwis potraktował to jako transakcję, która doszła do skutku i policzył sobie opłatę transakcyjną, którą muszę formalnie zapłacić, lub się od niej odwołać w ciągu 45 dni od daty dokonania transakcji. Polska rzeczywistość - ktoś kliknie bezmyślnie na przycisk, a na mnie nakłada się opłatę i konieczność udowodnienia, że transakcja nie doszła do skutku, a z klientem, który powinien to ewentualnie anulować nie można się skontaktować..... Ktoś wie jak to załatwić???? W arkuszu kontaktowym do allegro miliony opcji do wyboru, tylko nie takich jak opisuję. XXI wiek, a dodzwonić się do nikogo nie można by pogadać o rozwiązaniu, za to naliczenie opłaty za transakcję, która nie dojdzie do skutku i to nie z mojej winy ułamek sekundy....
@gniewko_soniq2 Nigdy na Lokalnie nie udostępniaj pobrania i odbioru osobistego, bo wtedy prowizja jest naliczana niezależnie od tego, czy klient zapłaci. Jeśli udostępnisz tylko płatność z góry i kupujący nie zapłaci w ciągu 5 dni, prowizja nie zostanie naliczona, a aukcja odnowi Ci się automatycznie.
Teraz poproś Allegro o anulowanie prowizji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jakikolwiek dowód na to, że kupujący nie odebrał przedmiotu i nie zapłacił.
@gniewko_soniq2 Skontaktuj się z nami proszę przez formularz podany przez xyz. Zweryfikowaliśmy konto, z którego dokonano u Ciebie zakupu i nałożyliśmy na nie blokadę.
Nie udostępniaj pobrań, tu wiele takich wątków jest opisana jak kupujący nie zapłącą, nie odbierają.
🙂
Dziękuję za informację, całość dokumentacji przesłana do obsługi serwisu. Pozdrawiam.