Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący wystawił negatywną ocenę co skutkuję zabrania możliwości sprzedaży smart itp sprzedałem powystawowy blender do niego były akcesoria w licytacji . Spóźniłem się z wysyłką o 3 dni przez nałożenie na mnie kwarantanny poinformowałem kupującego jak i zaproponowałem mu rabat na kolejne zakupy w ramach rekompensaty ,teraz po paru dniach daje m po 1 gwiazdce za zgodność ż opisem i obsługa kupującego za koszt wysyłki 5 i komentarz '"element do szatkowania nie działa, nic nie było napisane że to nie działa." nie wiedziałem o tym fakcie kupujący nie wystąpił o zwrot nie poinformował mnie w żaden sposób więc jak może pomijając ocenę za opis dawać negatyw za obsługę przez cała transakcje ja wysyłałem mu wiadomości On napisał jedną na którą po 4h udzieliłem odpowiedzi .Przy pakowaniu wszystkie elementy były ok (przynajmniej wizualnie sam blender włączany był sprawny) więc ja nwm jakie uszkodzenia w jakim stopniu czy to z winy mojej przewoźnika czy kupującego jak mam się do czegokolwiek odnieść . Dodam że nie handluje na mega skalę i jeden negatyw przy 11 opiniach to jest spadek z prawie 100% na 90,9 więc teraz żeby uzyskać wymagane do smarta % to musiał bym dostać 89pozytywnych poleceń jak to niby wykonać jak ja mam na stanie 50 przedmiotów do sprzedania ?
nie żartuj bo teraz nie wiem czy chcesz mi humor poprawić czy jak ? Żeby cokolwiek załatwić książę Egiptu najpierw musi zejść z tronu i odebrać bądź odpisać ale po co się wysilać książę ma wolną sobotę w piątek chyba też wolne sobie zrobił !! Przyjedzie Pan i władca otworzy bistro i już biznesmen na polskiej ziemi kręci loki baranom bo z czegoś trzeba zrobić kebab. Państwo polskie pomoże pozwalnia z vat itp na 'Allegro '' Pan i władca nie do ruszenie jeszcze Allegro przyklaskuje mu do tego pewno jakieś kartki za nie długo dostanie od właścicieli no bo kupującego trzeba dbać !!!1Kończe temat reasumując napisałem do Allegro jaki i kupującego wiadomości o skasowanie ocen albo i oczywiście zaproponowałem kupującemu kilka dogodnych dla niego rozwiązań tyle działań z mojej strony więcej ani przed nim ani przed Allegro nie będę się płaszczyć bo nie zrobiłem nic takiego żeby mogli uniemożliwić mi dalsze prowadzenie interesu
Klient na którego trafiłeś jest typowo roszczeniowy albo ciemnota.
Oczywiście, wy sprzedawcy potrzebujecie tylko jasnotów, którzy łykają wszystko jak pelikany, nie znają swoich praw, boją się pism z lipnych kancelarii prawnych, o nic się nie upominają, na wszystko się godzą, a po każdym zrobieniu ich w bambuko wystawiają 5 gwiazdek za całokształt.
Jako sprzedawca gwarantuję że zależy mi na zadowoleniu każdego klienta bo tylko wtedy wiem że może wrócić do zakupów w moim sklepie .Takich sprzedawców co kombinują i robią w bambuko tolerować nie można . Dialog między stronami często łagodzi sytuację i jest potrzebny. Aby uniknąć nieporozumień sprzedawca powinien dokładnie opisać swój towar a klient to wszystko przeczytał i zrozumiał zanim zdecyduje o zakupie.