Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący wystawił negatywną ocenę co skutkuję zabrania możliwości sprzedaży smart itp sprzedałem powystawowy blender do niego były akcesoria w licytacji . Spóźniłem się z wysyłką o 3 dni przez nałożenie na mnie kwarantanny poinformowałem kupującego jak i zaproponowałem mu rabat na kolejne zakupy w ramach rekompensaty ,teraz po paru dniach daje m po 1 gwiazdce za zgodność ż opisem i obsługa kupującego za koszt wysyłki 5 i komentarz '"element do szatkowania nie działa, nic nie było napisane że to nie działa." nie wiedziałem o tym fakcie kupujący nie wystąpił o zwrot nie poinformował mnie w żaden sposób więc jak może pomijając ocenę za opis dawać negatyw za obsługę przez cała transakcje ja wysyłałem mu wiadomości On napisał jedną na którą po 4h udzieliłem odpowiedzi .Przy pakowaniu wszystkie elementy były ok (przynajmniej wizualnie sam blender włączany był sprawny) więc ja nwm jakie uszkodzenia w jakim stopniu czy to z winy mojej przewoźnika czy kupującego jak mam się do czegokolwiek odnieść . Dodam że nie handluje na mega skalę i jeden negatyw przy 11 opiniach to jest spadek z prawie 100% na 90,9 więc teraz żeby uzyskać wymagane do smarta % to musiał bym dostać 89pozytywnych poleceń jak to niby wykonać jak ja mam na stanie 50 przedmiotów do sprzedania ?
marciniakx83 no cóż pewnie napisał prawdę ,Jak widzę w Twoim interesie leży podjęcie mediacji i dogadanie się z klientem . Tą ocenę da się usunąć ,ale tylko przy współpracy z klientem .
ja nie jestem pewien co do usterki bo po pierwsze kupił towar z przeznaczeniem domowym a prowadzi gastronomie więc nwm czy On nie uszkodził w jakiś sposób pomijając ten fakt ja jak najbardziej jestem za tym żeby usunąć wymienić usterkę o ile nie nastąpiło z jego winy bądź zwrócić cała sumę z tylko moim zdaniem powinien mnie poinformować o takim fakcie a nie oceniać negatywem obsługi kupującego bo w tym wypadku jest to niezgodne z prawdą i krzywdzące mnie !Więc jeżeli otrzymał uszkodzony bądź nie zgodny z opisem to ocenę za to jak najbardziej rozumie i do niej nie mam zastrzeżeń choć mógł dać mi szanse po przez poinformowanie żebym mógł cokolwiek w tej sprawie zrobić takie moje zdanie
@marciniakx83 cóż ludzie mają rożne formy kontaktu. Ja ostatnio mialem założoną dyskusje po 2 dniach od zakupu że klient nie dostał towaru mimo że klientka wybrała przesyłke której czas doreczen to 4-5 dni.Czwartego dnie przesyłka dotarła a klient bez żadnego problemu zamknął dyskusje.
Byc moze w Twoim przypadku próbą negocjacji ze strony klienta jest wystawiony negatyw.
Cóz spróbuj sie skontaktować i porozumieć z klientem jak napisał @mdrogeria to w tej sytuacji jedyna droga moim zdaniem.
marciniakx83 krótko , jak się nie dogadasz z klientem nie będziesz ,,smart ,, wybór należy do Ciebie , ,, mógł dać mi szanse ,, . Masz szansę tylko rękę musisz podać ty jako pierwszy . Musisz wybrać co dla Ciebie ważniejsze -smart czy duma
@marciniakx83 Sprzedając sporadycznie takiego wyniku który pozwalał by na korzystanie ze smarta może się nie udać w ogóle ,jedynie jak ci radzą powyżej ,dogadanie się z klientem ,przyjęcie winy na klatę i wypracowanie kompromisu jest dla ciebie wyjściem z tej sytuacji.
Wiesz tylko czy jest sens płaszczenia się i proszenia jak ktoś Ci coś zarzuca powinien podeprzeć to 'czymś' cały myk na tym że co z tego że się postaram itp jak jutro dowolna osoba kupująca napiszę to samo bo np. źle wstała nie tą nogą No ale niech będzie postaram się załatwić sprawę i już jestem prawie przekonany że trzeba zmienić platformę na taką gdzie nie tylko same obowiązki ciążą na sprzedającym
@marciniakx83 Jak się nie uda dialog to możesz założyć nowe konto i rozpocząć od nowa z czystą kartą .Na początek trochę aukcji w promocyjnych cenach by zyskać trochę punktów i klientów .
@marciniakx83 jeżeli wysyłka była opóźniona o 3 dni, a ty nie poinformowałeś kupującego o tym, to obniżenie oceny za obsługę jest zasadne. Jeżeli pojawiają się problemy, to trzeba być w kontakcie z klientem, to klient decyduje czy chce czekać, czy odstąpić od umowy.
Czytałeś całość ? przecież napisałem że informowałem kupującego !
marciniakx83 tylko jedno pytanie czy zrobiłeś to skutecznie , często mail nie wystarcza 😁
@marciniakx83Klient ma prawo do własnej oceny zakupu, sam napisałeś że nie wiedziałeś czy osprzęt był sprawny, właściwie to nie wiadomo jakiej oczekujesz od nas porady. Może być tylko jedna, dogadaj się z klientem a na przyszłość sprzedawaj sprawdzone rzeczy, opisuj ze stanem faktycznym.
@marciniakx83 Klient na którego trafiłeś jest typowo roszczeniowy albo ciemnota. Rabat chętnie przyjmie ale żeby poinformować jak należy że coś nie tak ze sprzętem to już nie dla niego. Sprzęt powystawowy jest przecież nowy. Klient mógł złożyć reklamację ale nie chciał.
Przez tydzień zapomnij o sprawie. Może być ciężko bez smarta ale wcale nie musi. Skup się na towarze a nie na "darmowej" dostawie a chętni też się znajdą.
__RPM_ źle myślisz . Handel to nie tylko towar , potrzebne jest jeszcze zaplecze zadowolonych klientów ......... tych ,którzy wracają .
@mdrogeria Źle pijesz do mnie. Klient dostał rabat na kolejne zakupy za opóźnienie dostawy i dostał dobry towar skoro nie złożył reklamacji albo rzeczywiście dostał szrot. Tego się już nie dowiemy. Ty może popatrz co autor sprzedaje i zastanów się czy rzeczywiście potrzebowałbyś notorycznie u niego kupować!
__RPM_ różni są klienci i różne mają potrzeby . Klient oceną zakomunikował sprzedawcy , że z transakcji nie jest zadowolony . Nie wiemy jaka była kwota i jaką wartością była dla klienta . Wielu odbiorców nie chce szarpanki dla kiudziesięciu złotych .Rolą marciniakx83 jest skontaktowanie się z klientem , wyjście mu na przeciw , zaproponowanie rozwiązania sytuacji . Z doświadczenia wiem , że nie zawsze się da dojść do porozumienia z klientem , ale próbować warto .
@__RPM_ masz absolutną rację ! ten ciemny , roszczeniowy klient powinien natychmiast przeprosić @marciniakx83 za to , że odebrał paczkę parę dni po terminie i za to , że zepsuł towar . wiadoma rzecz , że ciemni , roszczeniowi klienci kupują towary tylko po to , żeby je popsuć , a winą obarczyć uczciwych i rzetelnych sprzedawców . skandal ! mam nadzieję , że ten niesłuszny , oszczerczy komentarz natychmiast zostanie usunięty przez allegro , a konto ciemnego , roszczeniowego klienta będzie na zawsze zablokowane , żeby już nigdy nie zepsuł opinii uczciwemu , prywatnemu sprzedawcy mało używanego i na pewno sprawnego , powystawowego sprzętu agd .
już nie chodzi o smart tylko że w tym momencie naruszam regulamin art 10,7
@marciniakx83 Załóż nowe konto i tam sprzedawaj od nowa albo będziesz musiał włazić w du-pke Kupującemu i za niego napisać reklamację.
marciniakx83 czy tak trudno wziąć telefon , zadzwonić , zapytać gdzie leży problem ? . Jeśli masz przed tym opory moja rada ,, zrezygnuj z handlu zanim handel zrezygnuje z Ciebie ,,