Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam jedną taką sytuację gdzie komuś nie pasował produkt więc odesłał i był normalnie zwrot, pieniążki od razu przekazane i zwrot zaakceptowany, dodatkowo produkt został u kupującego bo nie chciałem go obarczać odsyłaniem wadliwego produktu.
Mimo to w dalszym ciągu negatyw kupującego widnieje a został wystawiony jeszcze przed uzgodnieniem zwrotu, tak to rzeczywiście działa ? Myślałem że zwracając towar itp jakby traci się możliwość wyrażenia opinii na temat tego produkt bo jakby transakcja została cofnięta?
Mogę poprosić allegro żeby usunął ten komentarz?
Z panelu ,, moje oceny ,, poproś kupującego o usunięcie , ale najlepiej skontaktuj się czy ma taką chęć .
Było to 2 miesiące temu już ponad i była wysłana prośba. Więc już sie przedawniła a kupujący ma to w dupie.
Nie pytam o takie standardowe procedury bo to już wszystko niedostepne.
Najbardziej chciałbym sie dowiedzieć czy mam prawo żądać sam żeby usuneli ten negatyw? Czy rzeczywiście jest tak że osoba która dokonała zwrotu nie ma prawa do wyrażenia opinii.
Tak, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii.
@xyz96 Będąc fair to zdanie powinno brzmieć : " Tak, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii. Nawet jeżeli ta opinia jest krzywdząca, nie ma nic wspólnego z prawdą oraz sytuacją jaka miała (lub nie miała ) miejsce"
@pinsplash Nie, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii zgodnej z rzeczywistym przebiegiem transakcji. Opinia zazwyczaj jest krzywdząca, ale musi być zgodna z prawdą. Krzywdę w takim przypadku wyrządza sobie sprzedawca.
Poprosić oczywiście możesz, ale zwrot wpłaty nie jest wystarczającym powodem do usunięcia oceny. Gdyby kupujący poprosił o jej usunięcie, byłaby usunięta. Może to zrobić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
xyz96 tak , jak będzie chciał , dlatego sugeruję kontakt , a jeśli wyrazi chęć prościej dla obydwu stron jak opisałem wcześniej .
@Nasze-Nadruki nie zwrot tylko reklamacja sam wspomniałeś że produkt wadliwy 🙂 jak zwykle klient dokonał zwrotu zamiast reklamować, i wystawił nega skoro towar wadliwy miał prawo 🙂
Możesz poprosić o usunięcie https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-usunac-ocene-wystawiona-sprzedajacemu...
kostas11 czemu przesądzasz , może Nasze-Nadruki się dogada .
w czym problem jest juz 98% smart wroci
Udało się godzine temu inną sprawę dogadać, ale jestem przerażony ogólnie tym ile wagi ma teraz 1 negatyw ...
Żeby że tak powiem go nadgonić pozytywamy to trzeba ich kilkadziesiąt conamniej 😞