anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw a zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Nasze-Nadruki
#8 Zapaleniec#

Witam,

Mam jedną taką sytuację gdzie komuś nie pasował produkt więc odesłał i był normalnie zwrot, pieniążki od razu przekazane i zwrot zaakceptowany, dodatkowo produkt został u kupującego bo nie chciałem go  obarczać odsyłaniem wadliwego produktu.

Mimo to w dalszym ciągu negatyw kupującego widnieje a został wystawiony jeszcze przed uzgodnieniem zwrotu, tak to rzeczywiście działa ? Myślałem że zwracając towar itp jakby traci się możliwość wyrażenia opinii na temat tego produkt bo jakby transakcja została cofnięta?

Mogę poprosić allegro żeby usunął ten komentarz? 

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
mdrogeria
#21 Demiurg#

Z panelu ,, moje oceny ,, poproś kupującego o usunięcie  , ale najlepiej skontaktuj się czy ma taką chęć .

oznacz moderatorów
Nasze-Nadruki
#8 Zapaleniec#

Było to 2 miesiące temu już ponad i była wysłana prośba. Więc już sie przedawniła a kupujący ma to w dupie.

Nie pytam o takie standardowe procedury bo to już wszystko niedostepne.

Najbardziej chciałbym sie dowiedzieć czy mam prawo żądać sam żeby usuneli ten negatyw?  Czy rzeczywiście jest tak że osoba która dokonała zwrotu nie ma prawa do wyrażenia opinii.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 Będąc fair to zdanie powinno brzmieć : " Tak, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii. Nawet jeżeli ta opinia jest krzywdząca, nie ma nic wspólnego z prawdą oraz sytuacją jaka miała (lub nie miała ) miejsce"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Nie, osoba dokonująca zwrotu ma prawo do wyrażenia opinii zgodnej z rzeczywistym przebiegiem transakcji. Opinia zazwyczaj jest krzywdząca, ale musi być zgodna z prawdą. Krzywdę w takim przypadku wyrządza sobie sprzedawca.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Poprosić oczywiście możesz, ale zwrot wpłaty nie jest wystarczającym powodem do usunięcia oceny. Gdyby kupujący poprosił o jej usunięcie, byłaby usunięta. Może to zrobić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 tak , jak będzie chciał , dlatego sugeruję kontakt , a jeśli wyrazi chęć prościej dla obydwu stron jak opisałem wcześniej .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Nasze-Nadruki nie zwrot tylko reklamacja sam wspomniałeś że produkt wadliwy 🙂 jak zwykle klient dokonał zwrotu zamiast reklamować, i wystawił nega skoro towar wadliwy miał prawo 🙂

Możesz poprosić o usunięcie https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-usunac-ocene-wystawiona-sprzedajacemu...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 czemu przesądzasz , może Nasze-Nadruki się dogada .

oznacz moderatorów
ACCURON
#13 Ambasador#

w czym problem jest juz 98% smart wroci 

oznacz moderatorów
Nasze-Nadruki
#8 Zapaleniec#

Udało się godzine temu inną sprawę dogadać, ale jestem przerażony ogólnie tym ile wagi ma teraz 1 negatyw ...

Żeby że tak powiem go nadgonić pozytywamy to trzeba ich kilkadziesiąt conamniej 😞

 

oznacz moderatorów