anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw jako sposób kontaktu ze sprzedającym

MAMY ROZWIĄZANIE!
sundriles
#7 Wielbiciel#

Witam,

Zapewne ten temat był gdzieś w odmętach Allegro gadane, ale wyszukiwarka nic nie znajduje. Dlaczego Allegro pozwala na wystawienie negatywnej oceny sprzedającego, gdy kupujący nie podjął jakiejkolwiek próby kontaktu ze sprzedającym? Z dyskusjami jeszcze jakoś to przeżyję - ludzie nauczyli się, że to sposób na szybką odpowiedź, ale NEGATYW? E-mail przed wystawieniem komentarza nic nie kosztuje, a będzie dwustronnym dowodem na podjęcie jakiegoś działania.
Na naszą wiadomość- o co chodzi - kupujący od razu wysłał nr telefonu, a w trakcie rozmowy wychodzi, że osoba jest zaznajomiona z systemem - już nie dyskusja, ale negatyw sposobem na uzyskanie szybkiej reklamacji. Bo umówmy się - wadliwe produkty zawsze mogą się zdarzyć, ale dobrą praktyką kupującego powinno być zapytanie sprzedającego co z tym zrobi, a nie od razu negatywna opinia.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@sundriles wiesz co ja bym olał taki komentarz, tylko ładnie na niego odpisał z instrukcją jak składa się reklamację 🙂

Kiedyś klient mi wystawił negatywa bo dostał zły kolor chodź była to nieprawda bo magazyn nam się zgadzał i nie odróżnił ciemnego zielonego od czarnego, odpisałem że skoro klient woli wystawić negatywa i zostać z niepasującym produktem, zamiast złożyć reklamację to ma do tego prawo, odezwał się i napisał że usunie komentarz 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sundriles w zeszłym roku klient napisał że w negatywie że dostał używany produkt co jest nie prawdą, też tylko odpisaliśmy że w takim przypadku składa się reklamację, zero kontaktu ze strony kupującego my też nie pisaliśmy z prośbą o wyjaśnienia itp, skoro wolą negatywy i zostać z towarem wadliwym ich sprawa, komentarz znika po roku ( my mamy raz na rok i na nic to nie wpływa ) chyba że Tobie wadzi to trzeba coś zrobić żeby usunąć tylko nie daj się szantażować negatywem i nie właź w cztery litery kupującemu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kstach1
#9 Pomysłodawca#

Fajnie że wam odpisują i odbierają telefony. Ostatnie dwa negatywy jakie dostaliśmy odbyły się brakiem odpowiedzi ze strony kupującego wysłałem ze dwa maile oraz wiadmości sms, próbowałem kontaktu telefonicznego i nic. To troche niesprawiedliwe no ale cóż klient nasz pan i odnoszę wrażenie że  coraz więcej ludzi sobie po prostu lubi wystawić negatyw bo może i wstał lewą nogą z łóżka. 

oznacz moderatorów