Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KUPUJACY WYSTAWIL NEGATYWA BO WLICZYL WOLNE DNI CZLI SOBOTA-NIEDZIELA W DEKLAROWANE TRZY DNI NA WYSYLKE.COS Z TYM MOZNA ZROBIC,CZ NIE.POZDRAWIAM
Jeżeli masz ustawione 3 dni (72h), znaczy, że chodzi o 3 dni kalendarzowe a nie robocze.
Ustaw więc 5 dni w razie co 🙂
@konto zamknięte Po wejściu w zakładkę dostawa jest informacja "Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do X dni roboczych."
@Firma_Karwil Niestety Allegro nie usunie tego komentarza. Musisz się dogadać z kupującym, wytłumaczyć co i jak i liczyć na jego łaskę.
OK.DZIEKUJE ZADZWONIE DO KUPUJACEGO .
@konto zamknięte to coś się zmieniło? Przecież ten czas ustawiany przy wysyłce był do tej pory dniami ROBOCZYMI. Nawet Allegro nie wliczało w to sobót i niedziel.
@konto zamknięte, ah okej 🙂
TAK WLASNIE MYSLALAM
JEŚLI KUPUJĄCY WYSTAWIAJĄC OCENĘ NARUSZYŁ REGULAMIN, MOŻESZ POPROSIĆ O USUNIĘCIE TAKIEJ OCENY PRZEZ TEN FORMULARZ; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
POZDRAWIAM.
NAPISAL ZE SZYBCIEJ PACZKA IDZIE Z CHIN
MOIM ZDANIEM TAKI KOMENTARZ NIE NARUSZA REGULAMINU.
TAKI ZGRYW OD KUPUJACEGO,PEWNIE ZE NIE NARUSZA,CHODZI RACZEJ O 3 DNI NA WYSYLKE I WLICZANIE SOBOTY I NIEDZIELI.MOZE ALLEGRO SIE WYPOWIE BEDZIE WTEDY JASNE.
@Firma_Karwil 1. idź do serwisu IT - zaciął Ci się Caps Lock
2. To ten % Kupujących, który nie myśli. Podejrzewam że jakby mu zadać pytanie : czy pracujesz w weekendy? To odpowiedź by była " no co ty?? oczywiście że nie!"
3. Poza prośbą do Kupujacego ( co już zrobiłeś) napisz do Allegro i poproś o wyjaśnienie Kupujacemu czym się różnią 3 dni robocze od kalendarzowych. Jednocześnie poproś o usunięcie komentarza. Pewnie nic nie wskórasz - ale próbować trzeba 🙂
za rok zniknie
@Firma_Karwil czyli to taki klient, któremu choćbyś tyłek miodem wysmarował to i tak da negatywa bo ma taki kaprys.
Nic nie poradzisz. Sam też trafiłem wczoraj na podobnego "asa".
Kiedyś zdarzył mi się jakiś sprzedawca jako kupujący, który pozaniża gwiazdki bez powodu. Jak zadzwoniłem i zapytałem o co chodzi i dlaczego tak zrobił to stwierdził, że "jemu na Allegro jego klienci też tak robią". Cyrk normalnie.
WYSTARCZY WPROWADZIC -NAJPIERW OTWIERAMY DYSKUSJE TO NIE POMAGA WYSTAWIAMY NEGATYWA,CZY DLA ALLEGRO TO TAKIE TRUDNE POMOC SPRZEDAJACYM.
Na zachowania klientów trzeba się uodpornić jak przed wirusem grypy .
Wystarczy dobra wola allegro i wiele problemow by latwo mozna rozwiazac.
PRACOWNIKU ALLEGRO TO JEST SLUSZNY NEGATYW,PROSZE ODPOWIEDZIEC.
Ja właśnie czekam na negatywa od klienta który ma pretensje do mnie że czekał cały dzień na paczkę i jej nie otrzymał...
odpowiedź mailowa klienta jak podpowiedziałem mu żeby dopytał na swojej poczcie czemu jej nie otrzymał: "Człowieku uwierz mi że ja nie będę biegał za paczka wpłata była to Ty masz sprawić żeby dotarła są dwa artykuły prawne które zacyuje w komentarzu..."
Cyrk
NASZCZESCI TO1-3%KUPUJACYCH RESZTA BARDZO OK.ALLEGRO ZROBILO ZLY BALANS POWINNO BYC 50-50 KUPUJACY SPRZEDAJACY,A JEST90-10 DLA KUPUJACYCH.