anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NEGATYW OD KUPUJACEGO

MAMY ROZWIĄZANIE!
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

KUPUJACY WYSTAWIL NEGATYWA BO WLICZYL WOLNE DNI CZLI SOBOTA-NIEDZIELA W DEKLAROWANE TRZY DNI NA WYSYLKE.COS Z TYM  MOZNA ZROBIC,CZ NIE.POZDRAWIAM

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33
RED
#21 Demiurg#

ja tam widzę to w komentarzach:

ODDALISMY PIENIADZE ZA TEGO BRZYTKIEGO KWIATA

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

WITAM.ZA OSTRO

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

KTOS WYSTAWIA NEGATYWA,JA DZWONIE I SLYSZE-KWIAT BRZYTKI I TAKI SZTUCZNY.ODDAJE KASE ZA KWIATA I PRZESYLKE,A PANI MOWI ZE NIE POTRAFI USUNAC I SZYBKO KONCZY ROZMOWE.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Firma_Karwil Tak wydłuż czas wysyłki, a tak to tylko poproś kupującego o anulowanie negatywa. Allegro ma tak że kupujący ma prawo do własnej oceny i już.

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

W OFERCIE JEST 3 DNI ROBOCZE NA WYSYLKE,TO CZEMU MAM WYDLUZAC.NEGATYW JEST MOIM ZDANIEM NACIAGANY A TO ZABIJA W SPRZEDAJACYM STARANIA.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jest to ocena "kupującego" do której ma prawo, nie może tylko cie obrażać. Możesz pisać do Allegro ale z tego co tu było, na AG pisane, marne szanse.

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

TO JAKI SENS TYCH OCEN ,WYSTARCZ MIEC 98 ZEBY BYL SMART-TO ZABIJA W SPRZEDAJACYM CHEC DO STARANIA SIE.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Firma_Karwil ja wczoraj dostałem negatywa gdzie klient skłamał, że czekałem do ostatniego możliwego dnia ze zwrotem kasy, choć zrobiłem zwrot 4 dni przed deadline'm. W takiej sytuacji Allegro też nie widzi problemu. Jak widać, klient może kłamać ile wejdzie, a Allegro nawet gdy jest w stanie bez problemu zweryfikować takie sytuacji (bo zarówno odstąpienie klienta jak i zwrot kasy odbyły się przez Allegro) to ma to głęboko w ... wiadomo gdzie.

Na odpowiedź pracownika Allegro chyba też nie ma co tutaj liczyć bo to dla nich zbyt niewygodne pytania (w sensie albo musieliby publicznie przyznać rację, że choć jest to wbrew regulaminowi to i tak zostawią komentarze, albo musieliby podważyć decyzje pracowników supportu co też jest średnie wizerunkowo). Udają więc, że nie widzą tematów choć w innych są aktywni i odpisują.

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

TO JUTRO I ............. TEZ SPYTAM.

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

TO CO NAPISALES JEST DOKLADNIE TYM CO CHCE POKAZAC-NIWYGODNE PYTANIE.

oznacz moderatorów
ACCURON
#13 Ambasador#

odpusc sobie za rok zniknie

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

CZY KUPUJACY JESLI ZROBISZ BLAD TAK SOBIE LEKKO ODPUSZCZA,

oznacz moderatorów
Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

NEGATYW ZNIKNOL. PYTANIE KUPUJACY GO USUNOL CZY ALLEGRO?

oznacz moderatorów
ACCURON
#13 Ambasador#

no to lekker

oznacz moderatorów