
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, dziś dostałem negatywną opinię gdyż klient dostał koszulkę, która była jego zdaniem "uszkodzona"
Sprawdziłem kamery gdyż mam podgląd na pracowników jak pakują oraz składają nasze koszulki i okazało się że
wszystko było w porządku nie było tam żadnego uszkodzenia.
Dodam że klient nawet nie próbował się kontaktować z nami telefonicznie ani przez czat allegro.
Co w takiej sprawie zrobić ? czy mogę to gdzieś zgłosić ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłaszać do allegro możesz ,tylko po co ? i tak dostaniesz odpowiedź że klient ma prawo do subiektywnej oceny i jak Ciebie nie obraża w komentarzu to nie widzą potrzeby interwencji .Możesz jedynie dogadać się z tym klientem aby anulował tę opinie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, dziękuję bardzo !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisał negatywa tak bez powodu- uszkodzona a nie uszkodzona, niczego nie oczekuje-trochę dziwne nie sądzisz?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Domyśliłem się, dlatego wolę też zapytać na forum zanim podejmę jakiekolwiek kroki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wezwij kupujacego do usuniecie negatywu przed sadownym wezwaniem zasugeruj ze skoro towar byl uszkodzony to mial czas 7 dni na wniesienie zastrzezen do odbioru paczki zgodnie z prawem pocztowym a ich nie wniosl tzn towar dotarl caly i traci mozliwosc reklamacji z tytulu uszkodzenia w transporcie . Zawsze moze wniesc reklamacje do sprzedajacego i jesli tego nie zrobi wykarzesz w sadzie ze negatyw byl wystawiony w celu zaszkodzenia sprzedawcy z premedytacja i zarzadasz odszkodowania

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
o tym własnie pomyślałem, dzięki za radę !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ps filmik z akowania zostaw na rozpatrzenie reklamacji lub rozprawe zeby kupujacemu dokopac

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja to już mam czasem dosyć tych kupujących. Jedni mają problem z czytaniem ze zrozumieniem, inni w perfidny sposób dokonują zakupu licząc następnie na rabaty rzędu 50% -bo negatyw. Najgorsze, że allegro wspiera tą patologię.
Straciłem ostatnio smarta - odjęte punkty za niezgodność, odjęte punkty za obsługę. Oczywiście klient nie zasygnalizował nawet jakiegoś problemu bo w większości przypadków staramy się iść tym klientom na rękę. Produkt wykonany wg indywidualnych wskazówek. W komentarzu pisze dywanik nie posiada języka, a jest dla niego bardzo ważny. Dwa miesiące po zakupie zorientował się, że dywanik nie posiada tej "istotnej " cechy. Nie raczył oczywiście poinformować nas o tym, że jest to dla niego takie ważne. Zrobić nowy - zapomnieć o jakimkolwiek zysku i prosić łaskawcę o zmianę oceny? Zaczyna to prowadzić do coraz większej patologii.
Zdarzają się telefony typu : "niezbyt jestem zadowolony z towaru, mogę go zostawić u siebie i nie wystawiać negatywa, ale proszę zwrócić mi 50% wartości" zawsze wtedy pytam -dlaczego nie 100%?
Klient kupuje dywanik kierowcy - informacja zawarta w tytule aukcji, w opisie aukcji.
W wiadomości do sprzedającego pisze, proszę o komplet. Więc piszemy ,że zgodnie z opisem i tytułem aukcji zakupił tylko jeden dywanik kierowcy i dajemy mu linki do aukcji z kpl dywaników-oczywiście i logicznie cena jest zdecydowanie wyższa. Rezygnuje z zakupu i wystawia negatyw.
Jeżeli te oceny nie wpływałyby na pozycję, smarta to ta patologia , roszczeniowość pewnie szybko zostałaby zlikwidowana, a tak allegro solidarnie z naciągaczami i "bystrymi inaczej" wspiera ten system

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic się nie zmienia....
Sytuacja z ostatniej chwili: klient kupuje u mnie doskonałej jakości lekką bluzę z kapturem. Po 3 tygodniach, bez żadnej próby zwrotu wywala negatywa, bo jego zdaniem bluza jest za cienka a jako kurtka letnia powinna być grubsza. Na zwróconą uwagę, że nie kupował letniej kurtki tylko lekką bluzę reaguje mailem, że nie cofnie negatywa i nie zwróci kurtki bo to był prezent... Po pierwsze nie wie co kupuje, po drugie nie sprawdza co dostał a teraz ma pretensje, że zamiast kurtki kupił bluzę... I jak tu odreagować? Trzeba walnąć negatywa! A Allegro? "klient odnosi się do jakości produktu i nic nie możemy z tym zrobić! K....!! Jak kupi majtki wystawi negatywa bo myślał, że są do kostki też nic nie zrobią.... Klient się wyżył a sprzedawca ma zrujnowaną jakość sprzedaży... Brawo Allegro!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wyprzedaz_2010 nic tylko pozwać minimum zarobi 1500pln kosztów sądowych plus odszkodowanie to się nauczy trzymać japę w kubeł w necie i na próbę oceny będzie miał odruch wymiotny