Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wystawił ocenę negatywną do zakupu + do produktu.
Kontaktowałem się z klientem i sprawa została wyjaśniona z klientem. Klient poprawił ocenę dla mnie, ale w produkcie została i może odstraszać innych klientów.
Co można zrobić w tej sprawie?
@Client:114596493 Klient może napisać do nas w tej sprawie i podać numer zamówienia lub możesz przesłać mi zrzut ekranu, na którym widać, że klient wyraża zgodę na usunięcie tej oceny i zrobię to dla Was
Rozmawiałem z klientem przez email, czy tam może być tak informacja, czy musi być na czacie Allegro?
@Client:114596493 Jeśli adres mejlowy jest ten sam, jak na Allegro, to może być. Prześlij mi tego mejla za pomocą opcji przekaż dalej na spolecznosc@allegro.pl (i wklej proszę link do tego wątku).
Klient wysyłał do mnie wiadomości ze swojej prywatnej skrzynki, czy będzie Pani to w stanie połączyć z zaszyfrowanym email'em Allegro?
@Client:114596493 Prześlij tę wiadomość i sprawdzę to.
Wiadomość została przekazana.
@Client:114596493 Kupujący musiał robić zakupy z innego konta. Podaj mi numer tego zamówienia.
Numer zamówienia: ae2df9a1-1f2e-11ef-bbff-d3416c24ea52
@Client:114596493 Opinia została usunięta. Gdyby podobna sytuacja zdarzyła się w przyszłości, to klient powinien do nas pisać.
Dziękuję za szybką reakcję.
Niestety, w takich przypadkach klient nie chce podejmować takiego działania, ponieważ wymaga to od niego zaangażowania. Błędna ocena negatywna szkodzi sprzedawcy jak również przyszłym klienta, ponieważ wprowadza w błąd. Klient, który wystawił taką ocenę, często nie widzi potrzeby jej zmiany.
Takie problemy wynikają również z tego, że podczas wystawiania oceny dla sprzedawcy Allegro pyta klienta o ocenę do produktu. Często, gdy klient wystawia ocenę zaniżoną lub negatywną również, taką ocenę wystawia produktowi co nie zawsze jest zgodne z rzeczywistością.
W takim razie proszę o informację, w jakiej formie i gdzie klient powinien zgłaszać się w takiej sprawie?
@Client:114596493 Klient może pisać tutaj, na Gadane, lub przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt